INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

LOGO era svet odmen se stinemVěrnostní program Ery, Svět odměn, využívá pouhý měsíc od spuštění téměř 60 tisíc klientů. Ve druhém týdnu dokonce během jediného dne překročil počet registrovaných hranici sedmi tisíc. Za první měsíc fungování věrnostního programu si klienti „vydělali“ už více než jeden milion bodů, které mohou proměnit za atraktivní odměny podle svého vlastního výběru.

„Tak masivní přírůstek klientů, kteří se registrovali do Světa odměn během prvního měsíce, nás příjemně překvapil. Takový úspěch předčil naše očekávání,“ říká Michal Prokeš, manažer Ery zodpovědný za Svět odměn. „Nejaktivnější klient již získal více než dva tisíce bodů. Největší zájem je o možnost nechat si nasbírané body připsat ve formě peněz na stavební spoření či penzijní připojištění a pak také proměnit body za bankovní služby zdarma. Obojí se shoduje s našimi očekáváními, což dokládá, že naše klienty dobře známe a dokážeme jim nabídnout služby, které skutečně využijí,“ říká Prokeš. Celkově se již utratilo přes 25 tisíc bodů. „Velmi nás potěšilo, když jsme zjistili, že první klient, který si vlastní aktivitou vydělal 100 bodů, daroval celou částku na charitu,“ doplňuje.

Za první měsíc nasbírali klienti ve Světě odměn více než milion bodů, z toho 950 tisíc získali za finanční operace, které realizovali s Erou, zbytek tvoří body, jež klienti načerpali za nákupy u partnerů programu.

„Člen Světa odměn nepotřebuje žádnou další věrnostní kartičku, k získání výhod mu plně postačí platební karta, což klienti vítají. Stejně jako možnost účet pohodlně ovládat přes internetové bankovnictví,“ vysvětluje Michal Prokeš. Ve Světě odměn klienti získávají body při každé platbě debetní kartou či kreditkou. Další body se jim připisují například za platby z účtu, za využívání kontokorentu, sjednání úvěru či aktivaci Era smartbankingu. Extra body se připočítávají i při každém nákupu kartou u obchodních partnerů programu. Z průzkumu Ery vyplynulo, že plných 94 % dotázaných preferuje u věrnostních programů jednoduchý a přehledný princip fungování, proto má ve Světě odměn každý bod peněžní hodnotu, která odpovídá jedné koruně, čímž odpadá složité přepočítávání.

Členství v programu je dobrovolné. Klienti si ho mohou aktivovat on-line v internetovém bankovnictví Era portálu, telefonicky přes klientské centrum na čísle 495 800 100 či osobně v jakémkoliv Era finančním centru.

Současnými partnery programu jsou: Humanic, Hervis Sports, Siko koupelny a kuchyně, EuroOil, Euronics, Kasa.cz, Knihy Dobrovský, Delmas a Eta.

Více informací získáte na www.svetodmen.cz

(tz)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3