INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Payment card  ISO format available 2015 2Platební karta Zwipe MasterCard® je první bezkontaktní platební karta na světě, která se ověřuje pomocí otisků prstů. Obsahuje integrované biometrické čidlo a zabezpečenou biometrickou technologii autentizace Zwipe, jež uchovává biometrická data držitele karty. Její součástí je dále certifikovaný zabezpečený prvek technologie EMV a bezkontaktní aplikace MasterCard. Nová karta je odpovědí na složitou otázku, jak zajistit rychlé a pohodlné platební řešení, které nedělá kompromisy z hlediska zabezpečení a byla již úspěšně testovaná s norskou bankou Sparebanken DIN, která je členem skupiny Eika.

Karta je první zařízení svého druhu, které v sobě spojuje bezpečnost biometrické autentizace s rychlostí a pohodlím bezkontaktních plateb. Údaje o otiscích prstů držitele jsou uloženy přímo na kartě, nikoli v externí databázi. Kartu Zwipe MasterCard lze používat k bezkontaktním platbám po aktivaci prostým načtením otisku prstu. Biometrické ověření nahrazuje zadávání PIN kódu, díky čemuž mohou držitelé na rozdíl od ostatních bezkontaktních plateb na trhu platit jakékoli částky.

Zwipe nyní připravuje příští generaci karty, která bude mít stejný formát jako standardní karta a bude fungovat se všemi platebními terminály. Na trh by měla být uvedena v roce 2015. Nová karta bude čerpat energii z platebních terminálů, a nebude tedy vyžadovat baterii.

„Již brzy MasterCard plánuje uvést biometrické bezkontaktní platební karty v Polsku, kde nyní probíhají jednání s bankou,“ říká Richard Walitza, ředitel pro rozvoj mobilních plateb a inovací MasterCard Europe ČR, SR a Rakousko.

Ajay Bhalla, ředitel divize zabezpečovacích řešení společnosti MasterCard, k nové kartě uvedl: „Měli bychom mít možnost identifikovat se i bez pomoci hesel nebo PIN kódů. K tomu nám může pomoci právě biometrická autentizace. Výzvou pro nás však je zajistit, aby tato technologie byla dostatečně bezpečná a přitom jednoduchá a pohodlná pro uživatele. První zkoušky provedené společností Zwipe jsou v tomto ohledu velkým pokrokem a výsledky jsou velmi slibné. Bezpečnost a zabezpečení každodenních plateb je jádrem podnikání společnosti MasterCard. I nadále budeme spolupracovat s novátorskými společnostmi jako Zwipe, abychom si udrželi náskok před podvodníky a dokázali poskytovat bezproblémově fungující platební řešení, protože v konečném důsledku o způsobu platby rozhodují vždy spotřebitelé.“

Kim Humborstad, zakladatel a generální ředitel společnosti Zwipe, dodal: „Náš pilotní projekt se Sparebanken DIN byl přijat velmi příznivě. Držitelům karet se líbí snadné ovládání karty i zvýšená úroveň zabezpečení. Mimořádně dobré reakce máme i ze strany maloobchodníků, kteří se ověřovacího projektu zúčastnili. Našim partnerům projekt umožnil získat cennou zpětnou vazbu od zákazníků, zkušenosti i nejlepší postupy pro fáze zavádění a nasazení technologie do provozu.“

„Biometrické ověřování a bezkontaktní komunikaci budeme nabízet u všech našich karet, protože tato technologie v sobě slučuje pohodlí a bezpečnost pro držitele karet i obchodníky,“ prohlásil Morten Danielsen, ředitel pro rozvoj podnikání Sparebanken DIN.

(tz)

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3