INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Češi si již nedovedou bez karet představit vánoční svátky. Vyplývá to z dat GE Money Bank. Její klienti letos před Vánoci zaplatili platebními kartami o 27 % více než v roce 2013. Počet transakcí v prosinci meziročně vzrostl o téměř 970 tisíc. Dárky a předvánoční nákupy lidé pořizovali nejvíce 22. prosince, kdy byl počet bezhotovostních platebních transakcí za celý měsíc absolutně nejvyšší, více než 332 tisíc Kč.

Objem transakcí v prosinci 2013 a 2014 vzrostl meziročně o téměř 17 %, konkrétně z 3,3 mld. v roce 2013 na 3,8 mld. v roce 2014. Útraty platebními kartami před Vánoci každoročně dosahují rekordů, letos byl nejvyšší počet transakcí zaznamenán 22. prosince (332 tis.), loni 23. prosince jich bylo 280 tisíc. Čísla úzce souvisí se dnem v týdnu, na který Štědrý den připadá. Loni byl 23. prosinec jediným pracovním dnem před Vánoci, zatímco letos měli opozdilci na nákupy před Štědrým večerem pracovní dny dva.

„Meziroční srovnání počtu transakcí kartami od GE Money Bank z 3,6 milionů transakcí v prosinci roku 2013 na 4,6 milionů v roce 2014 jasně ukazuje, že lidé platí stále častěji nákupy platební kartou, a to i menší částky. Téměř 27% procentní nárůst je bezpochyby odrazem oblíbenosti nových platebních technologií, jako je bezkontaktní placení,“ říká Milada Franek z GE Money Bank.

Kartami od GE Money Bank je možné zaplatit bezkontaktně již od září 2012. Navíc banka jako první na trhu v srpnu 2013 nabídla nálepky coby alternativu klasických debetních karet všem klientům. Výhodou jsou menší rozměry, libovolné umístění a především rychlé a pohodlné bezkontaktní platby.

Zajímavé je i porovnání výběrů z bankomatů GE Money Bank klienty ostatních bank. Zatímco počet výběrů se dramaticky neliší (403 tis. v prosinci 2013 a 443 tis. v prosinci 2014), objem transakcí vzrostl o více než 10 % (ze 1,4 mld. na 1,5 mld.).

Peníze zpět za každou platbu díky bene+

Na všech kartách GE Money Bank je automaticky spuštěn nejrozšířenější věrnostní program na platebních kartách v Česku bene+. V programu je již přes 200 partnerů, klienti tak mohou výhody čerpat ve více než 1600 kamenných provozovnách a 35 internetových obchodech.

Hlavní výhodou věrnostního programu bene+ je, že klienti získávají odměnou reálné peníze, jejichž celková výše není nijak omezena. U partnerů bene+ dostávají klienti peníze zpět za každou platbu kartou, a to až do výše 30 % z částky nákupu. Majitelé kreditních karet navíc získávají zpět 1 % z každé platby i u ostatních obchodníků v ČR a na internetu. V letošním roce do programu přibyly také akční slevové kupony, které si mohou vytisknout a použít všichni uživatelé bankomatů GE Money Bank. V roce 2014 získali zákazníci s bene+ na odměnách téměř 90 milionů Kč.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3