INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ČSOB nabízí službu bankopojištění svým klientům již více než rok. Za tuto dobu bylo sjednáno téměř 150 000 smluv, jejichž celková hodnota činí přibližně 285 milionů korun. Největší nárůst zájmu se ukázal v běžně placeném životním pojištění, kde bylo sjednáno přes 30 tisíc smluv o celkové hodnotě 134 milionů korun. Poměrně velký vzestup byl také zaznamenán v oblasti majetkového pojištění.

U hodnocení úspěšnosti bankopojištění banka sleduje především nárůst stavu kmene, tzn. předepsaného pojistného. Také v těchto parametrech se ČSOB mimořádně dařilo, neboť došlo k meziročnímu nárůstu stavu kmene o více než 138 milionů korun. Z toho 53 milionů korun patřilo běžně placenému životnímu pojištění, a to i přesto, že celý trh se v této oblasti meziročně propadl.

„V loňském roce lidé uzavřeli téměř 25 tisíc smluv neživotního pojištění, nejvíce z nich bylo uzavřeno v průběhu 4. čtvrtletí. Velmi si ceníme toho, že nárůst v neživotním pojištění není primárně u autopojištění, ale hlavně v majetkovém pojištění. ČSOB pojistila 8 500 aut, a co se týče pojištění domů a domácností, pojištěno bylo přes 10 600 domů a bytů celkově za 27 milionů korun,“ komentuje situaci Michal Herzig, ředitel bankopojištění ČSOB.

Další velký posun byl zaznamenán v tzv. balíčkových pojištění, které jsou vázány na některé další bankovní produkty. Především se jedná o pojištění schopnosti splácet ke spotřebitelským úvěrům a také pojištění k platebním kartám, které chrání klienty v případě ztráty a zneužití jejich karty.

Nejoblíbenějším způsobem pro uzavírání pojistných smluv zůstává u většiny druhů pojištění podle nedávného průzkumu osobní schůzka na pobočce nebo přes pojišťovacího poradce. „Klienti oceňují dostupnost a jistotu našich bankovních poboček, že se budou mít v případě nejasností nebo pojistných událostí vždy kam obrátit,“ říká Michal Herzig. Poradci dávají lidé přednost především při sjednávání životního pojištění. Napřímo přes internet nebo telefon si lidé sjednávají nejčastěji povinné ručení nebo cestovní pojištění. Až polovina lidí neupravuje pojistnou částku podle aktuální hodnoty vybavení domácnosti. Znalost podrobností pojistných smluv je odlišná u různých parametrů. Nejčastěji klienti znají výši pravidelných plateb – pojistné, i když ve většině případů pouze přibližně. Nejmenší znalost byla zjištěna u celkových pojistných částek, např. pouze 28 % pojištěných zná přesnou výši svého havarijního pojištění.

Od března 2015 si klienti můžou nově sjednat bankopojištění také ve všech Era finančních centrech. Největší zájem je očekáván u produktů neživotního pojištění – tzn. pojištění auta, povinné ručení, pojištění domácnosti, atd. Do konce března navíc Era nabízí benefit 15 % slevy pro pojištění aut a domácností. „Díky rozšíření do Era finančních center máme kompletní produktové pokrytí, včetně na trhu neobvyklých produktů, jakými jsou např. Rento, Best Doctors nebo Pojištění právní ochrany,“ uzavírá Michal Herzig.

(tz)

 

 

 

 

 

Kontakt pro média:

Pavla Hávová, tisková mluvčí ČSOB                 Martina Slavíková, tisková mluvčí Ery

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel.: 733 590 214               Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel.: 603 800 664

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3