INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Poskytovatel transparentních úvěrů, společnost Cofidis, přichází na český trh s novým produktem partnerských půjček. Ty umožňují lidem získat společně vyšší částku peněz a dosáhnout na výhodnější podmínky, než pokud by o půjčku žádali samostatně.

Z posledních průzkumů společnosti Cofidis vyplynulo, že Čechům dává největší smysl úvěr na bydlení, vybavení domácnosti, pořízení automobilu či domácích spotřebičů. Nejčastější a zároveň nejsmysluplnější úvěry jsou na komodity, které lze dlouhodobě využívat a většinou jsou určené pro sdílení párem či celou rodinou. „Právě pro tuto cílovou skupinu jsme připravili partnerské půjčky, které umožní zrealizovat rodinné plány za výhodnějších podmínek,“ říká Cyril Křůpala, obchodní a marketingový ředitel společnosti Cofidis.

Oproti standardnímu spotřebitelskému úvěru u stejného poskytovatele je v případě partnerské půjčky úroková sazba výhodnější v průměru o 26 %. Výhodou partnerské půjčky je zároveň rozložení míry zodpovědnosti a snížení rizika neschopnosti splácet.    

 Pro partnery i manžele

Dle statistiky sčítání lidu z roku 2011 žije přes 40 % mužů a žen ve svazku manželském. Stále početnější jsou také páry, které žijí ve společné domácnosti, ale nejsou oficiálně sezdáni. Právě pro tyto skupiny připravil Cofidis tzv. „Partnerskou“ půjčku. Ta je ideální pro sdílené projekty, rekonstrukci domácnosti či pořízení auta. Zažádat si o ni mohou společně dva lidé žijící ve společné domácnosti a určena je především pro manžele a partnery.

Partnerská půjčka nabízí možnost dosáhnout na částku až o 19 % vyšší oproti standardnímu spotřebitelskému úvěru u Cofidisu. Díky partnerské půjčce si lze půjčit například 120 tisíc korun se zvýhodněným úrokem ve výši 9,9 %.     

Řešení pro novomanžele

Ještě výhodnější úvěrové podmínky jsou připraveny pro novomanžele, od jejichž sňatku uplynuly nejvýše dva roky. Ti si mohou v Cofidisu vzít Novomanželskou půjčku například na částku 200 tisíc korun se sníženým úrokem 8,6 %. „Každoročně uzavře v Česku sňatek přibližně 45 tisíc párů, kteří spolu většinou sdílí domácnost, plánují její plné vybavení, založení rodiny, rekonstrukci či koupi rodinného vozu. Právě pro tuto skupinu je určena Novomanželská půjčka od Cofidisu,“ uzavírá Cyril Křůpala.

COFIDIS je silná mezinárodní finanční skupina, která působí na českém trhu již od roku 2004. Nyní je zastoupena v 8 evropských zemích. Společnost COFIDIS s.r.o. se specializuje na poskytování spotřebitelských úvěrů a nabízí svým klientům a obchodním partnerům širokou paletu finančních produktů. Výhodná úvěrová nabídka, dlouhodobé zkušenosti a individuální přístup řadí COFIDIS mezi značkové společnosti v oblasti nebankovních úvěrů.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3