INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Z lednové ankety DIRECT Pojišťovny mezi tuzemskými řidiči vyplynulo, že 7 z 10 oslovených považuje aktivní pomoc pojišťovny s likvidací škody po nehodě za důležitou. V září 2010 přitom DIRECT Pojišťovna jako první v tuzemsku představila unikátní produkt AutoHELP, který způsobil revoluci v likvidaci pojistných událostí.

Je-li motorista s uzavřeným povinným ručením u DIRECTu účastníkem dopravní nehody, kterou nezavinil, nemusí se již díky unikátní službě AutoHELP obracet na pojišťovnu viníka, ale vše za něj vyřídí DIRECT Pojišťovna.

„AutoHELP od DIRECTu následovala konkurence s podobnými produkty a aktivní pomoc s likvidací nehody se tak postupně stala standardem tuzemského trhu. AutoHELP způsobil doslova revoluci na trhu neživotního pojištění. Podle ankety DIRECT Pojišťovny nové služby pojišťoven zaznamenaly dvě třetiny oslovených řidičů,“ říká Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny.

Inspiraci pro AutoHELP čerpala DIRECT Pojišťovna v některých zemích západní Evropy, kde podobný systém delší dobu úspěšně funguje. Pro klienty služba AutoHELP znamená především velké zjednodušení v procesu likvidace pojistné události. Služba se vztahuje na poškození automobilu při dopravní nehodě, kdy je znám viník nehody. Klient jednoduše kontaktuje svou, tedy DIRECT Pojišťovnu, která za něj vše vyřídí.

Službu AutoHELP nabízí DIRECT Pojišťovna zdarma k povinnému ručení a získávají ji automaticky všichni noví klienti. Stávající klienti DIRECTu si službu AutoHELP mohou aktivovat při obnově smlouvy. AutoHELP pomůže u nehod, které se staly na území České republiky. Pomůže i tam, kde je viníkem řidič vozidla se zahraniční poznávací značkou nebo řidič jedoucí v nepojištěném automobilu.

Anketa byla provedena v polovině ledna 2011 na vzorku 400 řidičů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3