INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Z lednové ankety DIRECT Pojišťovny mezi tuzemskými řidiči vyplynulo, že 7 z 10 oslovených považuje aktivní pomoc pojišťovny s likvidací škody po nehodě za důležitou. V září 2010 přitom DIRECT Pojišťovna jako první v tuzemsku představila unikátní produkt AutoHELP, který způsobil revoluci v likvidaci pojistných událostí.

Je-li motorista s uzavřeným povinným ručením u DIRECTu účastníkem dopravní nehody, kterou nezavinil, nemusí se již díky unikátní službě AutoHELP obracet na pojišťovnu viníka, ale vše za něj vyřídí DIRECT Pojišťovna.

„AutoHELP od DIRECTu následovala konkurence s podobnými produkty a aktivní pomoc s likvidací nehody se tak postupně stala standardem tuzemského trhu. AutoHELP způsobil doslova revoluci na trhu neživotního pojištění. Podle ankety DIRECT Pojišťovny nové služby pojišťoven zaznamenaly dvě třetiny oslovených řidičů,“ říká Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny.

Inspiraci pro AutoHELP čerpala DIRECT Pojišťovna v některých zemích západní Evropy, kde podobný systém delší dobu úspěšně funguje. Pro klienty služba AutoHELP znamená především velké zjednodušení v procesu likvidace pojistné události. Služba se vztahuje na poškození automobilu při dopravní nehodě, kdy je znám viník nehody. Klient jednoduše kontaktuje svou, tedy DIRECT Pojišťovnu, která za něj vše vyřídí.

Službu AutoHELP nabízí DIRECT Pojišťovna zdarma k povinnému ručení a získávají ji automaticky všichni noví klienti. Stávající klienti DIRECTu si službu AutoHELP mohou aktivovat při obnově smlouvy. AutoHELP pomůže u nehod, které se staly na území České republiky. Pomůže i tam, kde je viníkem řidič vozidla se zahraniční poznávací značkou nebo řidič jedoucí v nepojištěném automobilu.

Anketa byla provedena v polovině ledna 2011 na vzorku 400 řidičů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3