Z lednové ankety DIRECT Pojišťovny mezi tuzemskými řidiči vyplynulo, že 7 z 10 oslovených považuje aktivní pomoc pojišťovny s likvidací škody po nehodě za důležitou. V září 2010 přitom DIRECT Pojišťovna jako první v tuzemsku představila unikátní produkt AutoHELP, který způsobil revoluci v likvidaci pojistných událostí.
Je-li motorista s uzavřeným povinným ručením u DIRECTu účastníkem dopravní nehody, kterou nezavinil, nemusí se již díky unikátní službě AutoHELP obracet na pojišťovnu viníka, ale vše za něj vyřídí DIRECT Pojišťovna.
„AutoHELP od DIRECTu následovala konkurence s podobnými produkty a aktivní pomoc s likvidací nehody se tak postupně stala standardem tuzemského trhu. AutoHELP způsobil doslova revoluci na trhu neživotního pojištění. Podle ankety DIRECT Pojišťovny nové služby pojišťoven zaznamenaly dvě třetiny oslovených řidičů,“ říká Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny.
Inspiraci pro AutoHELP čerpala DIRECT Pojišťovna v některých zemích západní Evropy, kde podobný systém delší dobu úspěšně funguje. Pro klienty služba AutoHELP znamená především velké zjednodušení v procesu likvidace pojistné události. Služba se vztahuje na poškození automobilu při dopravní nehodě, kdy je znám viník nehody. Klient jednoduše kontaktuje svou, tedy DIRECT Pojišťovnu, která za něj vše vyřídí.
Službu AutoHELP nabízí DIRECT Pojišťovna zdarma k povinnému ručení a získávají ji automaticky všichni noví klienti. Stávající klienti DIRECTu si službu AutoHELP mohou aktivovat při obnově smlouvy. AutoHELP pomůže u nehod, které se staly na území České republiky. Pomůže i tam, kde je viníkem řidič vozidla se zahraniční poznávací značkou nebo řidič jedoucí v nepojištěném automobilu.
Anketa byla provedena v polovině ledna 2011 na vzorku 400 řidičů.
(tz)