INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) startuje novou podzimní kampaň podporující její image univerzální pojišťovny nabízející svým klientům široký výběr produktů z oblasti životního i neživotního pojištění. Kampaň ČPP, která v letošním roce slaví 20 let na trhu, doprovází motto „Slavte s námi a získejte k novému pojištění dárek“.

„Klienti, kteří si u nás sjednají životní nebo neživotní pojištění, získají k nové smlouvě malý dárek. Každý obdrží navíc kupón v hodnotě až 700 korun, který může uplatnit jako slevu z první platby pojistného při sjednání majetkového a odpovědnostního pojištění,“ říká Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu. Slevový kupón je přenosný a platí 12 měsíců od data vydání.

Stejně jako již v minulých letech vsadila ČPP také v této kampani na televizní reklamu. Spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčko. Dále se TV spot objeví na obrazovkách městských úřadů, nemocnic a dopravních inspektorátů, monitorů MHD v Brně, Hradci Králové, Liberci, Pardubicích, Plzni, Olomouci a Zlíně.

Kampaň bude vidět na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Mediamix zahrnuje také inzerci v tisku, na internetu a na pobočkách formou letáků. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.

„Slibujeme si, že kampaň přinese kromě zvýšení povědomí o ČPP a jejím dvacetiletém působení na trhu také další zvýšení prodeje, a to nejen v oblasti autopojištění, ale i v ostatních segmentech,“ doplnila Kolaříková.

Na přípravě podzimní kampaně ČPP již tradičně spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu zajišťuje služby spojené s mediálními aktivitami a nákupem souvisejících služeb.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3