Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) startuje novou podzimní kampaň podporující její image univerzální pojišťovny nabízející svým klientům široký výběr produktů z oblasti životního i neživotního pojištění. Kampaň ČPP, která v letošním roce slaví 20 let na trhu, doprovází motto „Slavte s námi a získejte k novému pojištění dárek“.
„Klienti, kteří si u nás sjednají životní nebo neživotní pojištění, získají k nové smlouvě malý dárek. Každý obdrží navíc kupón v hodnotě až 700 korun, který může uplatnit jako slevu z první platby pojistného při sjednání majetkového a odpovědnostního pojištění,“ říká Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu. Slevový kupón je přenosný a platí 12 měsíců od data vydání.
Stejně jako již v minulých letech vsadila ČPP také v této kampani na televizní reklamu. Spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčko. Dále se TV spot objeví na obrazovkách městských úřadů, nemocnic a dopravních inspektorátů, monitorů MHD v Brně, Hradci Králové, Liberci, Pardubicích, Plzni, Olomouci a Zlíně.
Kampaň bude vidět na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Mediamix zahrnuje také inzerci v tisku, na internetu a na pobočkách formou letáků. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.
„Slibujeme si, že kampaň přinese kromě zvýšení povědomí o ČPP a jejím dvacetiletém působení na trhu také další zvýšení prodeje, a to nejen v oblasti autopojištění, ale i v ostatních segmentech,“ doplnila Kolaříková.
Na přípravě podzimní kampaně ČPP již tradičně spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu zajišťuje služby spojené s mediálními aktivitami a nákupem souvisejících služeb.
(tz)