INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ERGO pojišťovna se s příchodem nového roku rozhodla rozšířit své cestovní pojištění vyvinuté exkluzivně ve spolupráci se Zdravotní pojišťovnou ministerstva vnitra ČR.

„Ke dvěma dosavadním balíčkům ‚Trip‘ a ‚TripALL‘ přidáváme třetí s označením ‚TripMAX‘. Všechny tři produkty nabízejí nové možnosti připojištění a ještě více výhod,“ konstatuje Pavel Šuranský, člen představenstva ERGO pojišťovny odpovědný za obchod.

Jak Pavel Šuranský dodává, na základě poptávky klientů byl vytvořen zcela nový balíček  „TripMAX“, který nabízí kompletní pojistnou ochranu s navýšenými pojistnými limity, jmenovitě:

-                                              pojištění léčebných výloh (limit 10 milionů Kč pro svět, pro Evropu je limit neomezen)

-                                              zubní ošetření (limit 15 tisíc Kč)

-         pojištění odpovědnosti (limit 10 milionů Kč)

-         pojištění zavazadel (limit 40 tisíc Kč)

-         úrazové pojištění (limit 750 tisíc Kč)

Pokud klient hodně cestuje, nabízí se i celoroční varianta „TravelMAX“ s bonusem navíc ve formě pojištění storna zájezdu (limit 15 tisíc Kč).

Pojištěnci ZP MV ČR si jednotlivé tarify mohou pořídit za velmi příznivé ceny. Dospělého člověka vyjde například základní pojistné po Evropě, kam ERGO pojišťovna řadí i Turecko, Tunisko, Kypr, Egypt a Maroko (a nově také stát Izrael), na 12 Kč na den, v rámci nového balíčku „TripMax“ je to jen 33 Kč na den. V zemích mimo evropský kontinent stojí jednodenní pojistné pouhých 26 Kč, respektive 52 Kč ve variantě TripMax. Celoroční varianta v balíčku „TravelMAX“ s nadstandardnimi limity a automatickým pojištěním storna zájezdu pak vyjde na 2 490 Kč.

Ke stávajícím i novým balíčkům v rámci produktu se ZP MV ČR jsou navíc na výběr nové možnosti připojištění, např.:

-         storno zájezdu ve variantě základ i PLUS, a to i pro dílčí služby cestovního ruchu (výlety, vízové poplatky, skipasy apod.)

-         zásah horské služby (pátrací akce)

-         pojištění domácích zvířat (veterinární ošetření a pojištění odpovědnosti)

Za zmínku určitě stojí i pojištění rizikových a extrémních sportů v zahraničí včetně například potápění nad 40 m hloubky, leteckých sportů či vysokohorské turistiky nad 5 000 m n. m., na které se ERGO specializuje. Milovníky zimních sportů pak jistě potěší skutečnost, že lyžování a snowboarding na vyznačených sjezdovkách jsou zcela bez příplatku.

„Jsme rádi, že můžeme našim klientům díky dlouhodobé spolupráci s ERGO pojišťovnou nabídnout skutečně výhodné cestovní pojištění, jež považujeme za jedno z nejlepších, které nabízí tuzemský trh,“ dodává k tomu generální ředitel ZP MV ČR David Kostka.

(tz)

 

 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3