INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Stravenkovou kartu Ticket Restaurant® Card, která od loňského června slouží lidem k placení obědů, přijímá již pět tisíc provozoven v celé České republice. „Za půl roku jsme vytvořili velkou celorepublikovou síť akceptačních míst. Zájem předčil naše očekávání, důkazem je, že každým dnem se síť rozšiřuje o dalších 30 provozoven, zejména restaurací“ uvedl Pavel Kusý, ředitel pro strategii a marketing společnosti Edenred, která kartu vydává. Ticket Restaurant® Card se tak stala první celoplošnou kartou určenou k placení jídla.  Do konce roku karta bude přijímaná na cca 10 tisíc místech, což je třetina všech restarací a obchodů, kde lze za jídlo platit papírovými stravenkami.   

 

Kartu Edenred představil společně s firmou MasterCard loni v červnu kartu v Brně, souběžně s tím začal budovat síť partnerských provozoven i v Praze a postupně ji rozšiřoval do dalších krajů. 

“Nyní máme v síti klasické restaurace, restaurační sítě jako McDonalds, KFC, STARBUCKS COFFEE, Burger King, Costa Coffee, PAUL nebo Mr. Baker. Restaurace tvoří páteř celé sítě. Kromě toho ale umožňujeme nákup jídla v prodejnách potravin zaměstnancům, kteří během pracovního dne nemají možnost zajít se neobědvat do restaurace. Obchodní řetězce v síti zastupuje Albert a jeho supermarkety po celé zemi. Kromě toho lze prostřednictvím Ticket Restaurant® Card nakoupit jídlo i v dalších menších formátech a prodejnách potravin,” uvedl Pavel Kusý. 

 Kartu si oblíbili i zaměstnavatelé. Ke konci roku 2015 bylo podepsáno více než 70 smluv s firmami.

  „O naše řešení má v současné době zájem dalších téměř 500 firem s potenciálem přes 100.000 uživatelů. Od začátku roku jsme zahájili například spolupráci s pražským Národním divadlem.“ uvedl Pavel Kusý. 

 Zájem o kartu byl již na startu celého projektu a v posledních týdnech se díky rostoucí síti akceptačních míst ještě zvýšil. Firmy vědí, že jejich zaměstnanci budou mít kde prostřednictvím karty zaplatit oběd nebo nakoupit jídlo. Společnosti rovněž oceňují, že elektronické stravenky jsou oproti papíru ekologické a snižují administrativní náročnost – odpadá skladování papírových cenin, rozpočítávání mezi zaměstnance a distribuce. U Ticket Restaurant® Card jednoduše pošle firma jednou měsíčně elektronicky příspěvek na stravování přímo na karty zaměstnanců a více starostí již firma s tímto daňově uznatelným benefitem nemá,” konstatoval Pavel Kusý. 

 Průměrná útrata kartou za oběd v celé ČR počítaná z více než 10.000 transakcí byla za druhé pololetí loňského roku 101 korun a padesát haléřů. „Potvrzuje se nám fakt, že zaměstnanci za oběd reálně zaplatí až o 20 Kč více než je průměrná hodnota stravenky v ČR,“ řekl Pavel Kusý. 

 Příklady restaurací: 

BRNO: 

Rebio Velký Špalíček (http://www.rebio.cz/velky-spalicek/4.workroom.aspx) 

Zlatá loď (http://www.zlatalod.com) 

Sklizeno (http://www.sklizeno.cz/) 

IQ Restaurant (http://www.iqrestaurant.cz/) 

Eurest Vídeňská (http://eurest-brno.cz/) 

Okay Market (http://okaymarket.cz/index.php/prodejny 11 provozoven) 

Crocus (http://www.crocus.cz/) 

McDonalds (všechny provozovny v celé ČR kromě 2 restaurací - jedné franšízy v Praze) 

 

PRAHA: 

v Praze je to již téměř 850 provozoven a mezi nimi například restaurace: 

 

La Republica (http://www.larepublica.cz/) 

LaBoca (http://laboca.cz/) 

Sushi time – vybrané provozovny (http://www.sushitime.cz/) 

Nordsee (http://www.international.nordsee.com/cz/) 

UGO HDS – vybrané provozovny (http://www.ugo.cz/) 

Potrefená Husa Národní (http://www.staropramen.cz/potrefene-husy/husa/restaurace-praha-narodni-trida/)       

Edenred, vydavatel stravenek Ticket Restaurant® , je světovou jedničkou v oblasti předplacených korporátních služeb, navrhuje a dodává řešení, která zlepšují efektivitu organizací a posilují kupní sílu jednotlivců. Tato řešení umožňují společnostem účelně a efektivně spravovat:  

•        Zaměstnanecké výhody (Ticket Restaurant, Ticket Benefits, Ticket Junior, Ticket Alimentation, Ticket CESU a další) 

•        Řízení firemních nákladů (Ticket Čistý, Ticket Profi Card, Ticket Car, Ticket Clean Way, Repom atd.) 

•        Incentivní a odměňovací programy (Ticket Compliments, Ticket Kadéos atd.) 

Skupina také spolupracuje s veřejnými institucemi při řízení jejich sociálních programů (Ticket Service). 

Akcie společnosti jsou kotovány na burze NYSE Euronext Paris. Edenred působí ve 42 zemích světa s více než 6 000 zaměstnanci, má téměř 660 000 klientů z firemního a veřejného sektoru, 1,4 miliónu smluvních partnerů a 41 milionů příjemců. V roce 2014 činil celkový objem emise 17,7 mld. €, z čehož téměř 60 % bylo generováno na rozvíjejících se trzích. 

Značka Ticket Restaurant® a všechny ostatní obchodní názvy programů a služeb Edenred jsou registrované ochranné známky společnosti Edenred SA.  

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3