INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Stravenkovou kartu Ticket Restaurant® Card, která od loňského června slouží lidem k placení obědů, přijímá již pět tisíc provozoven v celé České republice. „Za půl roku jsme vytvořili velkou celorepublikovou síť akceptačních míst. Zájem předčil naše očekávání, důkazem je, že každým dnem se síť rozšiřuje o dalších 30 provozoven, zejména restaurací“ uvedl Pavel Kusý, ředitel pro strategii a marketing společnosti Edenred, která kartu vydává. Ticket Restaurant® Card se tak stala první celoplošnou kartou určenou k placení jídla.  Do konce roku karta bude přijímaná na cca 10 tisíc místech, což je třetina všech restarací a obchodů, kde lze za jídlo platit papírovými stravenkami.   

 

Kartu Edenred představil společně s firmou MasterCard loni v červnu kartu v Brně, souběžně s tím začal budovat síť partnerských provozoven i v Praze a postupně ji rozšiřoval do dalších krajů. 

“Nyní máme v síti klasické restaurace, restaurační sítě jako McDonalds, KFC, STARBUCKS COFFEE, Burger King, Costa Coffee, PAUL nebo Mr. Baker. Restaurace tvoří páteř celé sítě. Kromě toho ale umožňujeme nákup jídla v prodejnách potravin zaměstnancům, kteří během pracovního dne nemají možnost zajít se neobědvat do restaurace. Obchodní řetězce v síti zastupuje Albert a jeho supermarkety po celé zemi. Kromě toho lze prostřednictvím Ticket Restaurant® Card nakoupit jídlo i v dalších menších formátech a prodejnách potravin,” uvedl Pavel Kusý. 

 Kartu si oblíbili i zaměstnavatelé. Ke konci roku 2015 bylo podepsáno více než 70 smluv s firmami.

  „O naše řešení má v současné době zájem dalších téměř 500 firem s potenciálem přes 100.000 uživatelů. Od začátku roku jsme zahájili například spolupráci s pražským Národním divadlem.“ uvedl Pavel Kusý. 

 Zájem o kartu byl již na startu celého projektu a v posledních týdnech se díky rostoucí síti akceptačních míst ještě zvýšil. Firmy vědí, že jejich zaměstnanci budou mít kde prostřednictvím karty zaplatit oběd nebo nakoupit jídlo. Společnosti rovněž oceňují, že elektronické stravenky jsou oproti papíru ekologické a snižují administrativní náročnost – odpadá skladování papírových cenin, rozpočítávání mezi zaměstnance a distribuce. U Ticket Restaurant® Card jednoduše pošle firma jednou měsíčně elektronicky příspěvek na stravování přímo na karty zaměstnanců a více starostí již firma s tímto daňově uznatelným benefitem nemá,” konstatoval Pavel Kusý. 

 Průměrná útrata kartou za oběd v celé ČR počítaná z více než 10.000 transakcí byla za druhé pololetí loňského roku 101 korun a padesát haléřů. „Potvrzuje se nám fakt, že zaměstnanci za oběd reálně zaplatí až o 20 Kč více než je průměrná hodnota stravenky v ČR,“ řekl Pavel Kusý. 

 Příklady restaurací: 

BRNO: 

Rebio Velký Špalíček (http://www.rebio.cz/velky-spalicek/4.workroom.aspx) 

Zlatá loď (http://www.zlatalod.com) 

Sklizeno (http://www.sklizeno.cz/) 

IQ Restaurant (http://www.iqrestaurant.cz/) 

Eurest Vídeňská (http://eurest-brno.cz/) 

Okay Market (http://okaymarket.cz/index.php/prodejny 11 provozoven) 

Crocus (http://www.crocus.cz/) 

McDonalds (všechny provozovny v celé ČR kromě 2 restaurací - jedné franšízy v Praze) 

 

PRAHA: 

v Praze je to již téměř 850 provozoven a mezi nimi například restaurace: 

 

La Republica (http://www.larepublica.cz/) 

LaBoca (http://laboca.cz/) 

Sushi time – vybrané provozovny (http://www.sushitime.cz/) 

Nordsee (http://www.international.nordsee.com/cz/) 

UGO HDS – vybrané provozovny (http://www.ugo.cz/) 

Potrefená Husa Národní (http://www.staropramen.cz/potrefene-husy/husa/restaurace-praha-narodni-trida/)       

Edenred, vydavatel stravenek Ticket Restaurant® , je světovou jedničkou v oblasti předplacených korporátních služeb, navrhuje a dodává řešení, která zlepšují efektivitu organizací a posilují kupní sílu jednotlivců. Tato řešení umožňují společnostem účelně a efektivně spravovat:  

•        Zaměstnanecké výhody (Ticket Restaurant, Ticket Benefits, Ticket Junior, Ticket Alimentation, Ticket CESU a další) 

•        Řízení firemních nákladů (Ticket Čistý, Ticket Profi Card, Ticket Car, Ticket Clean Way, Repom atd.) 

•        Incentivní a odměňovací programy (Ticket Compliments, Ticket Kadéos atd.) 

Skupina také spolupracuje s veřejnými institucemi při řízení jejich sociálních programů (Ticket Service). 

Akcie společnosti jsou kotovány na burze NYSE Euronext Paris. Edenred působí ve 42 zemích světa s více než 6 000 zaměstnanci, má téměř 660 000 klientů z firemního a veřejného sektoru, 1,4 miliónu smluvních partnerů a 41 milionů příjemců. V roce 2014 činil celkový objem emise 17,7 mld. €, z čehož téměř 60 % bylo generováno na rozvíjejících se trzích. 

Značka Ticket Restaurant® a všechny ostatní obchodní názvy programů a služeb Edenred jsou registrované ochranné známky společnosti Edenred SA.  

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3