INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Česká mBank v roce 2015 zažila další úspěšný rok. Největší internetová banka dosáhla meziročního nárůstu objemu spotřebitelských úvěrů o 41 % a objem hypoték vzrostl o 25 %. Zisk před zdaněním dosáhl výše 279 milionů korun.

mBank v České republice výrazně narostl objem úvěrových produktů, a to celkově o 25 %, tedy na 18,2 mld. Kč. Objem nových hypoték narostl taktéž o 25 %, objem spotřebitelských úvěrů pak dokonce o 41 %. Výše vkladů v mBank pak dosáhla celkem 28,5 mld. Kč, což znamená nárůst o 15 %. mBank díky tomu v České republice dosáhla zisku před zdaněním ve výši 279 mil. Kč, což je ve srovnání s rokem 2014 nárůst o 16 %. Tento zisk byl podepřený zejména nárůstem čistých bankovních výnosů o 12 % na celkových 797 mil. Kč. K poslednímu dni loňského roku se pro mBank v České republice rozhodlo celkem 573 000 klientů, což znamená, že banka získala více než 39 tisíc nových zákazníků a zaznamenala tak meziroční nárůst o 7 %.

V září 2015 se pak mBank v České republice a na Slovensku podařilo překonat hranici 800 000 klientů v obou zemích dohromady.

Rok 2015 se vyznačoval obchodní expanzí. Banka představila nové produkty, jako je refinancování a konsolidace úvěrů, garance nejlevnější půjčky nebo nové kreditní karty, jako je mKreditka e-shop. Ta z každého nákupu na internetu vrací 2 % a umožňuje si například sjednat pojištění zneužití identity na internetu. Další z řady je prémiová mKreditka Plus (MasterCard World), která vrací 1 % a umožňuje například vstup do letištních salónků v Praze a ve Vídni či další benefity. Banka také na zkoušku spustila koncept nejlevnější půjčky až 40 000 Kč na 1 rok s nulovou úrokovou sazbou, kdy klient zaplatí pouze jednorázový poplatek ve výši 2 % z vypůjčené částky.

Zároveň začala mBank také na strategické úrovni spolupracovat se společností Broker Consulting. V rámci spolupráce mají obě společnosti v plánu otevřít 70 prémiových obchodních míst OK Point, která fungují na franšízovém modelu. První byl otevřen v prosinci v Praze, druhý v lednu v Lounech. „mBank v České republice a na Slovensku je nejrychleji rostoucí součástí skupiny mBank. V roce 2018 chceme dosáhnout 1 milionu klientů v obou zemích. Rozšiřujeme proto nabídku zaměřenou na potřeby různých segmentů klientů,“ říká Pawel Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku a dodává: „Již loni se pozitivně projevilo zaměření na aktivní klienty a atraktivní nabídku úvěrových produktů. Na letošní rok plánujeme velice zajímavé novinky, které nám pomohou k dalšímu růstu.“

mBank uspěla i na poli technologických inovací. Během loňského roku opět vylepšila své mobilní bankovnictví, v rámci kterého například přidala čtečku QR kódů. V prosinci 2015 zpřístupnila mobilní bankovnictví také uživatelům Windows Phone. Největším úspěchem však bylo vítězství v kategorii uživatelsky nejpřehlednější bankovní aplikaci pro chytré telefony. Již počtvrté za sebou obhájila mBank první místo v kategorii hypoték v soutěži Finparáda – Finanční produkt roku. Se svým běžným účtem mKonto pak obsadila, stejně jako v předchozích letech, bronzovou příčku.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3