Moderní vzhled, jednoduché produkty, osobní přístup, zkušení bankéři, otevřeno i večer a o víkendu. To a mnohem více nabídnou dva zcela nové bankovní kiosky UniCredit Bank, které banka na začátku března otevřela v pražském OC Letňany a na Slovensku v nitranském OC Mlýny. V pilotním provozu tak testuje nový způsob rozšiřování vlastní distribuční sítě do míst, kde se klienti běžně pohybují a mají zájem řešit své bankovní potřeby. Kiosky UniCredit Bank v České republice nabídnou výhodné produkty spotřebitelského financování s rychlým a jednoduchým online procesem sjednání.
„Chcete-li dnes uspět v retailovém bankovnictví, musíte být klientům stále blíže a vycházet vstříc jejich potřebám jednoduchými a dostupnými produkty. Proto otevíráme bankovní kiosky na místech, kde se klienti často pohybují a nabízíme jim naše služby přesně tam, kde je potřebují. Navíc máme pro klienty připravený rychlý a flexibilní proces sjednávání produktů, který bude od začátku až do konce plně online. Všechny dokumenty klient podepíše v bezpapírové podobě,“ říká Giovanni Guidi, ředitel retailového bankovnictví UniCredit Bank.
V pilotním provozu se nabídka bankovních kiosků UniCredit Bank zaměří spotřebitelské úvěry od 10 tisíc do 1 milionu korun, s dobou splácení mezi 12 a 84 měsíci a atraktivní úrokovou sazbou od 4,9 % p.a., se kterou si klienti banky mohou splnit své sny bez dokládání účelu nebo snížit stávající splátky úvěrů až o 30 %, případně získat další finanční prostředky ke stávající půjčce. Klienti žádající o úvěr si u nich budou moci založit i bezpoplatkové U konto s neomezenými platbami a výběry z bankomatů na celém světě zdarma a unikátní garancí podmínek na 10 let.
Kiosky budou v obou městech otevřené každý den včetně víkendu od desíti do devíti, tedy téměř 80 hodin týdně. Klienti se na nich mohou potkat se zkušenými bankéři z místních poboček UniCredit Bank. „Věříme, že tato nová forma obsluhy našich klientů odpovídá jejich potřebám a již nyní připravujeme rozšiřování sítě kiosků i do dalších obchodních center v České republice a na Slovensku a v případě pozitivních ohlasů od klientů postupně obohatíme jejich nabídku o další produkty,“ doplňuje Guidi.
UniCredit Bank má dnes 151 obchodních míst v České republice a 74 na Slovensku. S dalším růstem klasické pobočkové sítě banka v současnosti nepočítá, zaměřit se chce na digitální kanály a nové způsoby obsluhy klientů, mimo jiné právě formou bankovních kiosků v obchodních centrech po celé České republice a na Slovensku.
(tz)