INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

UCB KiosekModerní vzhled, jednoduché produkty, osobní přístup, zkušení bankéři, otevřeno i večer a o víkendu. To a mnohem více nabídnou dva zcela nové bankovní kiosky UniCredit Bank, které banka na začátku března otevřela v pražském OC Letňany a na Slovensku v nitranském OC Mlýny. V pilotním provozu tak testuje nový způsob rozšiřování vlastní distribuční sítě do míst, kde se klienti běžně pohybují a mají zájem řešit své bankovní potřeby. Kiosky UniCredit Bank v České republice nabídnou výhodné produkty spotřebitelského financování s rychlým a jednoduchým online procesem sjednání.

„Chcete-li dnes uspět v retailovém bankovnictví, musíte být klientům stále blíže a vycházet vstříc jejich potřebám jednoduchými a dostupnými produkty. Proto otevíráme bankovní kiosky na místech, kde se klienti často pohybují a nabízíme jim naše služby přesně tam, kde je potřebují. Navíc máme pro klienty připravený rychlý a flexibilní proces sjednávání produktů, který bude od začátku až do konce plně online. Všechny dokumenty klient podepíše v bezpapírové podobě,“ říká Giovanni Guidi, ředitel retailového bankovnictví UniCredit Bank.

V  pilotním provozu se nabídka bankovních kiosků UniCredit Bank zaměří spotřebitelské úvěry od 10 tisíc do 1 milionu korun, s dobou splácení mezi 12 a 84 měsíci a atraktivní úrokovou sazbou od 4,9 % p.a., se kterou si klienti banky mohou splnit své sny bez dokládání účelu nebo snížit stávající splátky úvěrů až o 30 %, případně získat další finanční prostředky ke stávající půjčce. Klienti žádající o úvěr si u nich budou moci založit i bezpoplatkové U konto s neomezenými platbami a výběry z bankomatů na celém světě zdarma a unikátní garancí podmínek na 10 let.

Kiosky budou v obou městech otevřené každý den včetně víkendu od desíti do devíti, tedy téměř 80 hodin týdně. Klienti se na nich mohou potkat se zkušenými bankéři z místních poboček UniCredit Bank. „Věříme, že tato nová forma obsluhy našich klientů odpovídá jejich potřebám a již nyní připravujeme rozšiřování sítě kiosků i do dalších obchodních center v České republice a na Slovensku a v případě pozitivních ohlasů od klientů postupně obohatíme jejich nabídku o další produkty,“ doplňuje Guidi.

UniCredit Bank má dnes 151 obchodních míst v České republice a 74 na Slovensku. S dalším růstem klasické pobočkové sítě banka v současnosti nepočítá, zaměřit se chce na digitální kanály a nové způsoby obsluhy klientů, mimo jiné právě formou bankovních kiosků v obchodních centrech po celé České republice a na Slovensku.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3