INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Letní sezona se blíží a s ní přichází i další výhody pro stávající i nové zákazníky mBank. Kromě oblíbené odměny 500 Kč za doporučení nových klientů mohou stávající a také noví zákazníci mBank získat cestovní pojištění na léto zdarma. Akce mKlubu s jedinečným benefitem bude probíhat od 2. do 31. května.

mBank si cení důvěry svých zákazníků, a proto se je opět rozhodla odměnit populárním benefitem 500 Kč za doporučení účtů mKonto a mKonto Business svým přátelům a známým. Kromě již tradičních výhod mKonta, mezi něž patří například bezplatné založení a vedení účtu, trvalé příkazy a inkasa zdarma či nejlepší mobilní aplikace mezi českými bankami, je součástí speciální nadílky i cestovní pojištění na léto zdarma.

Tentokrát jsme se rozhodli okořenit nabídku mKlubu ještě cestovním pojištěním na celé léto zdarma. S námi se tak naši zákazníci mohou vydat kamkoli a my jim zajistíme nejenom jejich finanční transakce, ale i bezpečné cestování,“ vysvětluje Jana Fučíková, vedoucí týmu depozitních produktů mBank pro Českou republiku a Slovensko.

Každý stávající klient, který má v současnosti u mBank zřízený osobní účet mKonto nebo podnikatelský účet mKonto Business, může mBank doporučit komukoliv ze svých přátel, kolegům v práci, přátelům na sociálních sítích či rodinným příslušníkům. Za každého, kdo si během května založí v mBank nové mKonto, získá stávající zákazník 500 Kč, stejnou odměnu získá i nový zákazník. Během akce mKlub může klient, který už u mBank účet má, mKonto doporučit až pěti přátelům a získat tak až 5krát 500 Kč. Cestovní pojištění na léto zdarma je však osobní, proto ho lze získat pouze jedenkrát a pak jej zdarma využívat od data aktivace až do konce srpna. Pojištění na léto zdarma si mohou pořídit jak stávající klienti, tak ti noví, kteří si mKonto otevřou na základě doporučení těch stávajících.

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3