INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

mBank v České republice uzavřela první pololetí letošního roku s nárůstem čistých bankovních výnosů o 53 % na 568,8 mil. Kč. Zisk banky před zdaněním pak za první pololetí vzrostl o 159 % na 258,3 mil. Kč.Významný vliv na tento výsledek měl příjem z transakce VISA, který pro českou mBank představoval příjem ve výši 214,7 mil. Kč. Objem úvěrů i vkladů pokračoval v dynamickém nárůstu a za první pololetí stoupl zhruba o pětinu. Počet klientů banky na konci června přesáhl 607 tisíc, což znamená meziroční nárůst o 65 tisíc klientů.

mBank pokračuje v souladu se svou strategií v zaměření na úvěrové produkty. Výše úvěrů meziročně za první pololetí narostla o 21 % na celkových 19,8 mld. Kč, objem vkladů se zvýšil podobným tempem na 32,1 mld. Kč, tedy meziročně o 19 %. Nejrychleji rostl objem spotřebitelských úvěrů, a to v porovnání s první polovinou loňského roku o 27 % na celkové téměř 2 miliardy korun. Hospodaření mBank pozitivně ovlivnil výnos z transakce VISA (tedy převzetí společnosti VISA Europe Ltd. společností VISA Inc.) ovšem na druhé straně se do něj promítl dopad regulace tzv. interchange fee a také sektorová bankovní daň zavedená v Polsku v únoru 2016, která se vztahuje i na českou mBank, protože ta v České republice poskytuje své produkty a služby jako organizační složka mBank S.A. se sídlem ve Varšavě.

Atraktivní nabídka

“Zaměření se na atraktivní nabídku úvěrových produktů se nám vyplácí. Například naše novinka v podobě první mPůjčky na vyzkoušení, u které klient přeplatí jen 2% na vstupním poplatku a úrok je 0%, zaznamenala úspěch podobně jako nové mKreditky, které jsme představili na konci loňského roku. Zájem o ně vzrostl ve srovnání s prvním popoletí 2015 téměř na trojnásobek,” říká Paweł Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku a doplňuje: “Naše očekávání týkající se výsledků za celý rok 2016 je mnohem pozitivnější. Předpokládáme, že celoroční výsledky i přes výše uvedené negativní vlivy ve vnějším prostředí prostředí budou na podobné úrovni jako v loňském roce, který byl doposud rekordním.”

Během prvního pololetí se výrazně dařilo nejen úvěrovým produktům, ale například také podnikatelským účtům. „Meziroční nárůst otevřených účtů mKonto Business dosáhl za první pololetí 2016 rekordních více než 270 %. Není divu, že tento produkt získal 1. místo v hlasování podnikatelů letošního ročníku soutěže Zlatá koruna,“ uzavřel Paweł Kucharski.

O mBank

mBank je inovátorem v oblasti internetového a mobilního bankovnictví v České republice a díky tomu, že se pro ni rozhodlo již více než 600 000 klientů, je 5. největší bankou v ČR. V prosinci 2014 mBank přinesla inovativní mobilní aplikaci vytvořenou podle reálných potřeb klientů, která v nezávislém testu expertního serveru Tyinternety.cz obsadila zlatou příčku, a to především díky své rychlosti a uživatelské přívětivosti. Mezi produkty mBank patří kromě osobních a spořicích účtů také kreditní karty, spotřebitelské půjčky a hypoteční úvěry. V České republice působí mBank jako organizační složka mBank S.A., která je členem skupiny Commerzbank.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3