INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

mBank v České republice uzavřela první pololetí letošního roku s nárůstem čistých bankovních výnosů o 53 % na 568,8 mil. Kč. Zisk banky před zdaněním pak za první pololetí vzrostl o 159 % na 258,3 mil. Kč.Významný vliv na tento výsledek měl příjem z transakce VISA, který pro českou mBank představoval příjem ve výši 214,7 mil. Kč. Objem úvěrů i vkladů pokračoval v dynamickém nárůstu a za první pololetí stoupl zhruba o pětinu. Počet klientů banky na konci června přesáhl 607 tisíc, což znamená meziroční nárůst o 65 tisíc klientů.

mBank pokračuje v souladu se svou strategií v zaměření na úvěrové produkty. Výše úvěrů meziročně za první pololetí narostla o 21 % na celkových 19,8 mld. Kč, objem vkladů se zvýšil podobným tempem na 32,1 mld. Kč, tedy meziročně o 19 %. Nejrychleji rostl objem spotřebitelských úvěrů, a to v porovnání s první polovinou loňského roku o 27 % na celkové téměř 2 miliardy korun. Hospodaření mBank pozitivně ovlivnil výnos z transakce VISA (tedy převzetí společnosti VISA Europe Ltd. společností VISA Inc.) ovšem na druhé straně se do něj promítl dopad regulace tzv. interchange fee a také sektorová bankovní daň zavedená v Polsku v únoru 2016, která se vztahuje i na českou mBank, protože ta v České republice poskytuje své produkty a služby jako organizační složka mBank S.A. se sídlem ve Varšavě.

Atraktivní nabídka

“Zaměření se na atraktivní nabídku úvěrových produktů se nám vyplácí. Například naše novinka v podobě první mPůjčky na vyzkoušení, u které klient přeplatí jen 2% na vstupním poplatku a úrok je 0%, zaznamenala úspěch podobně jako nové mKreditky, které jsme představili na konci loňského roku. Zájem o ně vzrostl ve srovnání s prvním popoletí 2015 téměř na trojnásobek,” říká Paweł Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku a doplňuje: “Naše očekávání týkající se výsledků za celý rok 2016 je mnohem pozitivnější. Předpokládáme, že celoroční výsledky i přes výše uvedené negativní vlivy ve vnějším prostředí prostředí budou na podobné úrovni jako v loňském roce, který byl doposud rekordním.”

Během prvního pololetí se výrazně dařilo nejen úvěrovým produktům, ale například také podnikatelským účtům. „Meziroční nárůst otevřených účtů mKonto Business dosáhl za první pololetí 2016 rekordních více než 270 %. Není divu, že tento produkt získal 1. místo v hlasování podnikatelů letošního ročníku soutěže Zlatá koruna,“ uzavřel Paweł Kucharski.

O mBank

mBank je inovátorem v oblasti internetového a mobilního bankovnictví v České republice a díky tomu, že se pro ni rozhodlo již více než 600 000 klientů, je 5. největší bankou v ČR. V prosinci 2014 mBank přinesla inovativní mobilní aplikaci vytvořenou podle reálných potřeb klientů, která v nezávislém testu expertního serveru Tyinternety.cz obsadila zlatou příčku, a to především díky své rychlosti a uživatelské přívětivosti. Mezi produkty mBank patří kromě osobních a spořicích účtů také kreditní karty, spotřebitelské půjčky a hypoteční úvěry. V České republice působí mBank jako organizační složka mBank S.A., která je členem skupiny Commerzbank.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3