Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group odstartovala koncem března kampaň s mottem „Máte KLIKU, zaplatíme škodu i Vám!“, jejíž součástí je nabídka nového připojištění KLIKA, které mohou řidiči k povinnému ručení získat za zvýhodněnou cenu až do konce června.
ČPP v letošní kampani pamatuje i na řidiče, kteří se stanou viníky dopravní nehody. I těm nejzkušenějším motoristům se může stát, že způsobí dopravní nehodu. Zatímco poškozeným je vzniklá škoda proplacena z povinného ručení viníka nehody, samotný viník si škodu musí uhradit sám nebo z jiného pojištění. A to buď z havarijního, anebo právě z nového připojištění KLIKA.
„Výhodou připojištění KLIKA je výrazně nižší cena proti klasickému havarijnímu pojištění. Ke sjednanému povinnému ručení si můžete KLIKU pořídit již od 31 korun měsíčně. Limit pojistného plnění si zde přitom klient volí sám,“ uvedla Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu. Nové připojištění KLIKA je součástí jarní kampaně ČPP, která bude probíhat od dubna do konce června. Noví klienti budou mít v tomto období jedinečnou příležitost získat KLIKU za zvýhodněnou cenu.
„Snažíme se každý rok přicházet s inovacemi, které přímo reagují na aktuální potřeby našich klientů. Zákazníkům, kteří si u nás zakoupí povinné ručení, umíme nyní i bez havarijního pojištění nabídnout pojistné kryti pro případ nehody. Věříme, že širší paleta připojištění zvýší zájem o naše produkty a služby v oblasti autopojištění a podpoří naši image úspěšné pojišťovny, která si stabilně drží postavení trojky na trhu v pojištění vozidel,“ dodala Jolana Kolaříková.
Kampaň ČPP podpoří nový spot s Patem a Matem, který bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov. „Ve srovnání s předchozími lety dostane tato kampaň výraznější podporu v rozhlasovém vysílání. Generální ředitel ČPP Jaroslav Besperát vystoupí v pořadu Business Party v radiu Bonton a také na Frekvenci 1,“ doplnila Jolana Kolaříková.
Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice i v tisku. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic a nově se objeví také na CLV. Na přípravě jarní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu.
(tz)