INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group odstartovala koncem března kampaň s mottem „Máte KLIKU, zaplatíme škodu i Vám!“, jejíž součástí je nabídka nového připojištění KLIKA, které mohou řidiči k povinnému ručení získat za zvýhodněnou cenu až do konce června.

ČPP v letošní kampani pamatuje i na řidiče, kteří se stanou viníky dopravní nehody. I těm nejzkušenějším motoristům se může stát, že způsobí dopravní nehodu. Zatímco poškozeným je vzniklá škoda proplacena z povinného ručení viníka nehody, samotný viník si škodu musí uhradit sám nebo z jiného pojištění. A to buď z havarijního, anebo právě z nového připojištění KLIKA.

            „Výhodou připojištění KLIKA je výrazně nižší cena proti klasickému havarijnímu pojištění. Ke sjednanému povinnému ručení si můžete KLIKU pořídit již od 31 korun měsíčně. Limit pojistného plnění si zde přitom klient volí sám,“ uvedla Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu. Nové připojištění KLIKA je součástí jarní kampaně ČPP, která bude probíhat od dubna do konce června. Noví klienti budou mít v tomto období jedinečnou příležitost získat KLIKU za zvýhodněnou cenu.

            „Snažíme se každý rok přicházet s inovacemi, které přímo reagují na aktuální potřeby našich klientů. Zákazníkům, kteří si u nás zakoupí povinné ručení, umíme nyní i bez havarijního pojištění nabídnout pojistné kryti pro případ nehody. Věříme, že širší paleta připojištění zvýší zájem o naše produkty a služby v oblasti autopojištění a podpoří naši image úspěšné pojišťovny, která si stabilně drží postavení trojky na trhu v pojištění vozidel,“ dodala Jolana Kolaříková.

            Kampaň ČPP podpoří nový spot s Patem a Matem, který bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov. „Ve srovnání s předchozími lety dostane tato kampaň výraznější podporu v rozhlasovém vysílání. Generální ředitel ČPP Jaroslav Besperát vystoupí v pořadu Business Party v radiu Bonton a také na Frekvenci 1,“ doplnila Jolana Kolaříková.

            Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice i v tisku. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic a nově se objeví také na CLV. Na přípravě jarní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu.        

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3