Mezinárodně oceněnou platformu pro mobilní a internetové bankovnictví budou využívat i finanční instituce mimo Polska, České republiky a Slovenska, kde mBank působí. První licenci zakoupila francouzská La Banque Postale, přičemž řešení pomůže implementovat Accenture. Skupina mBank spustila projekt mBox na licencování řešení retailového bankovnictví pro partnery. Rozsah působnosti zahrnuje elektronické platformy, jakož i know-how v oblasti produktů, procesů a prodeje. Prvním partnerem, který využije know-how mBank, bude francouzská La Banque Postale ve vlastnictví francouzské poštovní společnosti La Poste. La Banque Postale již s mBank podepsala licenční smlouvu a začala implementační program.
"Vybrali jsme si platformu mBox, protože nám umožní dostat se rychleji na trh s osvědčeným řešením, které poskytne rozdíl ve zkušenostech zákazníků a digitálních funkcí", komentuje Alice Holzmanová, ředitelka Digital v LBP a vedoucí programu New Digital Bank.
Mezitím mBank pokračuje v obchodních jednáních s dalšími potenciálními partnery. Projekt mBox je řízen a dodáván ve strategickém partnerství se společností Accenture, která poskytuje komplexní podporu kupujícímu při realizaci projektu. Marcin Zygmanowski, výkonný ředitel pro digitální bankovnictví ve společnosti Accenture, řekl: "Využitím platformy mBox můžeme pomoci urychlit a rozšiřovat implementaci digitálního bankovnictví se zaměřením na funkce, které umožňují vytvořit jedinečnou nabídku, kterou může náš partner poskytovat svým zákazníkům."
Naše iniciativa se zaměřuje na banky, které chtějí založit svůj digitální byznys mnohem rychleji než prostřednictvím víceletých transformačních programů.
To, co jim nabízíme, je integrované řešení zahrnující informační technologie a obchodní know-how, které se osvědčily v praxi. Je to dobrá volba pro společnosti, které čelí výzvám digitální transformace. Tato výzva bude pravděpodobně ještě větší například se směrnicí PSD2", vysvětluje CEO skupiny mBank Cezary Stypułkowski.
(tz)