INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Po úspěchu Poštovní půjčky a účtu představuje nyní Poštovní spořitelna nově i Poštovní fondy, které klientům nabízejí zajímavou alternativu, jak zhodnotit své úspory. Od ledna si mohou návštěvníci Finančních center a vybraných přepážek České pošty zvolit rovnou ze dvou fondů.

„Jsme rádi, že můžeme široké veřejnosti od ledna nabídnout Poštovní fondy, které plně odráží to, co chceme našim klientům poskytovat. Hledáme pro ně jednoduché a srozumitelné cesty, jak mohou získat atraktivní investiční řešení, díky kterému zhodnotí své úspory. A tím řešením jsou právě Poštovní fondy. S jejich pomocí mají klienti možnost získat zajímavější zhodnocení svých peněz, než je tomu dnes u běžného či spořicího účtu,“ konstatoval Přemysl Hanzelka, ředitel Poštovní spořitelny, a dodal, že oba fondy byly pečlivě vybrány investičními experty z mateřské skupiny ČSOB tak, aby vyhověly potřebám jak prvoinvestora, tak i investora zkušenějšího, ale konzervativnějšího, který rád hledá vyváženou kombinaci jistoty a zisku.

Aktuálně mohou v rámci nabídky Poštovních fondů, která bude dostupná na vybraných poštách i na Finančních centrech, klienti volit mezi dvěma fondy, které jsou zároveň součástí běžné nabídky ČSOB – ČSOB Expertiza vyvážená a ČSOB Bohatství. Pro všechny zájemce je na Finančních centrech připravena také rozšířená nabídka fondů. ČSOB Expertiza vyvážená je vhodná zejména pro ty, kdo s investicemi začínají – prvoinvestory. Fond zohledňuje především vyšší citlivost nezkušených investorů na ztráty. ČSOB Expertiza vyvážená je proto sestavena tak, aby tyto ztráty eliminovala a v případě tržního růstu uměla naplno využít jeho poten-ciál. Fond stojí na pozitivní zkušenosti expertů na investice ze skupiny ČSOB – z dlouhodobého hlediska se bude fond chovat jako úspěšný a letitý fond ČSOB Vyvážený, který je nejprodávanějším fondem ve skupině ČSOB. Výhodou tohoto fondu je, že chytře kombinuje tři základní investiční strategie, a klient je tak připraven na jakoukoliv událost, která může na trzích nastat.

ČSOB Bohatství je tradiční fond s více než patnáctiletou historií. Fond sází na investici do světově nejhodnotnějších značek, společností zvučných jmen, které mají v dlouhodobém horizontu dobrou perspektivu a jejich vliv i tržby neustále rostou. Fond je aktivně řízen a složení portfolia se přizpůsobuje dění na finančních trzích.
Začít investovat je možné s 500 korunami měsíčně nebo jednorázovým vkladem ve výši minimálně 5000 korun. Pokud se z nějakého důvodu klient rozhodne, má přitom prostředky k dispozici do několika dnů a v případě potřeby může celou investici zdarma vybrat.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3