INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

poj kopieObjem pojistného, které pro své převážně firemní klienty v roce 2017 zprostředkovaly makléřské společnosti sdružené v Asociaci českých pojišťovacích makléřů (AČPM), stoupl na více než 24,9 mld korun, což ve srovnání s rokem 2016 znamená růst o krásných 6,8 procent.

Rozhodující část výkonu členů AČPM - 88% z celkového objemu obchodů, tvořilo neživotní pojištění, které je tradičně doménou pojišťovacích makléřů.

Asociace českých pojišťovacích makléřů má ve svých řadách jak velké společnosti se zprostředkovaným pojistným přesahujícím miliardy korun, tak i menší makléřské firmy (seznam členů viz níže, případně na www.acpm.cz). O stále postupující koncentraci makléřského trhu (akvizice, slučování firem, rozšiřování sítí) svědčí fakt, že na deset největších členů AČPM připadají plné tři čtvrtiny celkového zprostředkovaného pojistného
za rok 2017.

Pokud jde o spolupráci s pojišťovnami, naprostou většinu pojistného v novém obchodu (podle metodiky ČNB) – přes 90% - zprostředkovali členové AČPM v roce 2017 u domácích pojišťoven, z nichž nejsilnějšími partnery jsou Kooperativa, Česká podnikatelská pojišťovna, ČP, Allianz, Generali, ČSOB pojišťovna, Uniqa či Colonnade. Celkem členové AČPM loni sjednávali pro své klienty pojištění u 96 domácích a zahraničních pojišťoven. Tato diverzifikace svědčí o tom, že členové AČPM umísťují své obchody s hlubokou znalostí nabídky pojistných produktů na trhu, což je z pohledu klientů velmi vítané.

V roce 2017 členové AČPM zprostředkovali na 443 tisíc pojistných smluv, poskytovali práci
5 169 osobám a působili v 908 kancelářích v ČR a v 18 zahraničních zastoupeních.

Za touto nanejvýš pozitivní bilancí AČPM stojí hlavně vysoká kvalita služeb poskytovaných členy AČPM, kteří pro své klienty zajišťují nejen komplexní identifikaci rizik a nezávislý návrh pojistného krytí, včetně výběru nejvhodnějšího pojistitele, ale také odbornou podporu při správě pojistky a vypořádávání případných pojistných škod.

* * *
Asociace českých pojišťovacích makléřů (AČPM) byla založena v roce 1994 z iniciativy českých kanceláří mezinárodních makléřských firem. Cílem AČPM je podpora profesních zájmů a zvyšování profesionální i společenské prestiže povolání pojišťovacího makléře. Asociace se podílí na tvorbě zákonů, prosazuje profesní etiku, stará se o vzdělávání makléřů a navazuje mezinárodní kontakty. Od r. 1998 je členem Evropské federace pojišťovacích zprostředkovatelů (BIPAR) se sídlem v Bruselu. V současné době AČPM sdružuje 75 členů, ovšem prostřednictvím spolupracujících pojišťovacích zprostředkovatelů reprezentuje úctyhodných 3 500 subjektů. Výkony členů AČPM pak podle kvalifikovaného odhadu představují zhruba 3/4 makléřského trhu v České republice.

AČPM je rovněž vyhlašovatelem a organizátorem prestižní odborné ankety pojišťovacích makléřů Pojišťovna roku (od r. 2000 - bližší informace na www.pojistovnaroku.cz).

Malý průvodce profesí pojišťovacího makléře:

vyšší kategorie zprostředkovatelů pojištění
má vyšší odbornost (zkoušku)
vždy pracuje jako zástupce klienta
uzavírá s klientem smlouvu o odborné činnosti
věnuje se především pojištění firem a podnikatelů
poskytuje poradenství v řízení rizik a konstrukci pojistné ochrany
jménem klienta oslovuje pojišťovny se žádostí o nabídku (výběrové řízení)
odborně vyjednává za klienta s pojišťovnou o cenách a podmínkách
na straně klienta spolupracuje při likvidaci pojistných událostí
má vyšší odpovědnost za své profesionální rady než agent

Členové AČPM:

* ACTUS Praha * ADAM finance * ADORES centrum pojištění * Agripos-Rakovník *
* Aon Central and Eastern Europe * AR CREDIT * ASPEKTUM * A-Z Risk Service *
* Broker Team * BUCKLEY ASSOCIATES * C. E. B. * Confido Broker * CREDIT PLUS *
* CZECH INSURANCE AGENCY * Čásenský & Hlavatý *
* ČSOB Leasing pojišťovací makléř * DAKARA * D.K.A. * EUROLA * EUVIN *
* EXPERTING * EZ INVEST * GrECo JLT Czech Republic *
* HONORIS FINANCE * IBS-GROUP * IKEP * IMG * INSIA *
* International Insurance Brokers * INVERMA * I. P. trust * ITEAD * JB Group *
* K+K Broker * KRAL&PARTNER * LIMMIT *
* MAI INSURANCE BROKERS * Makléřská pojišťovací společnost PBT * MAPOR *
* MARSH * MF Turnov * Mgr. Krist Zdeněk a dcera * MONDE FINANCE * Moraviatel *
* MPS * Němec & partners * NPS Group * OK GROUP * Optimum centrum pojištění *
* OPTIMUS BROKERS * PAB * PANTHER's * PETRISK INTERNATIONAL *
* Petřík Brokers * Pojišťovací makléřství INPOL * Pojišťovací servis M+M *
* PROFI BONUS * PRVNÍ MORAVSKÁ SPOLEČNOST * RENOMIA *
* Resort Finance * RESPECT * RESPECT BRNO * SATUM CZECH * Seintillo *
* SMS finance * SP makléřská společnost * S SERVIS * STEINER & MAKOVEC *
* TRINCO * UniCredit pojišťovací makléřská společnost *
* Ústecká Makléřská Společnost * VIKTORIA PARDUBICE * VPV Bohemia * WI-ASS ČR * * ZFP Makléř *

(tz)

Ilustrace Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3