INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

axaSkupina AXA Česká republika a Slovensko dosáhla v roce 2018 zisk 725 milionů korun. Oproti předcházejícímu roku jde o takřka třetinový nárůst. Hospodářský výsledek byl tažen růstem ve vybraných segmentech rizikového životního pojištění a neživotního majetkového pojištění.

Celkové výnosy dosáhly více něž 20 miliard korun. Důraz na budování pozice lídra v oblasti inovací a rostoucí míra digitalizace přispěly k vyšší efektivitě a vysoké míře spokojenosti klientů. Téměř 90 % nových smluv je sjednáno elektronicky. Jako první finanční instituce v České republice a na Slovensku zveřejňuje AXA bez cenzury na svých internetových stránkách klientskou zpětnou vazbu. V komunikaci klade důraz na prevenci. Počátkem května spustí novou platformu AXA Health Keeper, která podporuje zdravý životní styl. K dispozici bude nejen klientům skupiny AXA Česká republika a Slovensko, ale všem, kteří chtějí udělat něco pro své zdraví.

„Naším posláním je pomoci lidem žít lepší život a být lídrem ve vybraných segmentech nabízející snadno dostupná řešení, kdykoliv a kdekoliv je naši zákazníci potřebují. Svoje poslání vnímáme mnohem šířeji než jen jako tvorbu produktů. Patří k němu i prevence, ochrana a podpora prostřednictvím co možná nejkvalitnějších služeb a dobrá znalost potřeb našich klientů,“ říká Robert Gauci, generální ředitel finanční skupiny AXA Česká republika a Slovensko. „Chceme být partnerem našich klientů na každodenní bázi. Hlavními strategických prioritami jsou další zjednodušování a digitalizace našich procesů, zlepšování znalosti stávajících i budoucích potřeb klientů,“ dodává Robert Gauci.

„Rostoucí efektivita poháněná digitalizací, segmentovaný růst v oblasti krytí rizik a výborná angažovanost našich zaměstnanců nám umožnily dosáhnout rekordního zisku ve výši 725 milionů korun,“ doplňuje Laurent Jaumotte, finanční ředitel skupiny AXA Česká republika a Slovensko. „Hospodářský výsledek loňského roku potvrzuje výbornou finanční kondici a stabilitu skupiny AXA v České republice a na Slovensku, které jsou nezbytné pro další růst a naplnění cíle být lídrem trhu ve vybraných segmentech,“ upřesňuje Laurent Jaumotte.

„Klient je pro nás na prvním místě. Průběžně proto posilujeme náš distribuční model a jeho kvalitu. Klademe důraz na další rozvoj naší vlastní distribuční sítě, spolupráci s externími partnery a přímý přístup k našim klientů,“ říká Peter Socha, zástupce generálního ředitele a ředitel distribuce a správy aktiv skupiny AXA Česká republika a Slovensko. Kromě zvyšování kvality prodeje se na výsledcích skupiny AXA Česká republika a Slovensko podílí i efektivita digitálních řešení v distribuci. V roce 2018 bylo téměř 90 % všech nových smluv zpracováno elektronicky. „Zákazníci od nás očekávají téměř okamžitou reakci, ale i určitou blízkost a řešení přizpůsobené osobním potřebám. Bez ohledu na to, jaký způsob kontaktu si s námi zvolí, musí pro ně být vždy příjemný, bezproblémový a vysoce kvalitní. Proto distribuční sítě adaptujeme těmto potřebám a poskytujeme jim vysoce výkonné digitální nástroje k prohlubování vztahů s našimi klienty,“ doplňuje Peter Socha.

Digitální řešení pozitivně ovlivňují klientskou spokojenost. Skupina AXA Česká republika a Slovensko je první finanční institucí, která na obou trzích publikuje v plném znění a bez cenzury klientské hodnocení svých produktů a služeb. V reálném čase získává, měří a zveřejňuje zpětnou vazbu svých klientů na všechny klíčové okamžiky jako jsou sjednání pojištění, penze či investice, respektive jejich ukončení spojené s výplatou financí či pojistného plnění, a to i v případě likvidace škody. “Konkrétní a věcná zpětná vazba klientů je pro nás důležitá. Podněty klientů jsou pro nás signálem pro další úpravu procesů, produktů i služeb tak, aby naše nabídka odpovídala měnícím se potřebám našich klientů. Postupně budeme přidávat a měřit i další klíčové momenty ve vztahu s našimi klienty tak, abychom získali komplexní obrázek,” říká Frederic Boulanger, ředitel marketingu a digitalizace skupiny AXA Česká republika a Slovensko. „Skupina AXA Česká republika a Slovensko již od roku 2017 nasbírala přes 7 500 hodnocení od svých klientů. Průměrné hodnocení se aktuálně pohybuje mezi 4,3 až 4,4 hvězdičkami z pěti možných.,“ uzavírá Frederic Boulanger.

Skupina AXA Česká republika a Slovensko klade velký důraz na prevenci. AXA Health Keeper je dlouhodobá preventivní a edukativní platforma, jejímž cílem je motivovat širokou veřejnost k tomu, aby začala více přemýšlet nad svým zdravím. Kombinuje užitečné funkce, které uživatele společně podporují na cestě za zdravějším životním stylem. Kromě možnosti připojení chytrých hodinek a fit náramků různých značek pro měření sportovních výkonů nabízí také zdravotní testy, osobní výzvy nebo tipy jak na zdravější život. To vše na jednom místě www.axahealthkeeper.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3