INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

TVHypotecka
24. září 2013

Podzimní kampaň Hypoteční banky, jedničky na trhu hypotečních úvěrů, skládá klientům jejich hypoteční úvěr přímo na míru. S využitím motivu rébusu banka komunikuje svou pozici specialisty, který dokáže vyjít vstříc různorodým potřebám klienta, navíc je u ní sjednání úvěrů snadné a rychlé. I podzimní kampaň si zachovává charakteristickou animovanou formu. Připravila ji agentura Rust, Klemperer, koncept navrhl Konektor. Kampaň poběží zejména v televizi a na internetu, startuje 1. října.

19. září 2013

KBC ECO Fund CSOB Water - ČSOB Akciový fond – Vodního bohatství si drží svoji pozici nejvíce rostoucího fondu a dokazuje, že investovat do vody se vyplatí. Za posledních 12 měsíců vzrostl nejvíce ze všech nabízených fondů, a to o 23,04 %. ČSOB akciový mix a ČSOB dynamický fond patří k těm, které ho následují a dostaly se za stejné období přes hranici 10 %. Průměrný výnos všech otevřených fondů ČSOB je za poslední rok 4,26 %.

Vratislav II Ag 1
18. září 2013

Volný cyklus pamětních medailí Pražské mincovny Korunovace českých králů obohatily v září dvě novinky. Jedna z nich připomíná prvního českého krále Vratislava II., druhý titul odkazuje na korunovaci jeho vnuka Vladislava II. Pod návrhy je jako autor podepsán akademický sochař Zbyněk Fojtů. Medaile jsou vyrobeny z čistého stříbra, ještě letos mincovna plánuje i ražbu stejného motivu do zlata.

17. září 2013

  Návštěvníci hudebních festivalů a dalších letních akcí si z Era mobilního bankomatu vybrali hotovost o celkovém objemu přesahujícím 16,5 milionu korun. Průměrná výše jednoho výběru činila 1 397 korun. Suverénně nejúspěšnější akcí byl stejně jako loni metalový festival Brutal Assault, na kterém bylo provedeno 2 445 výběrů o celkovém objemu 3,73 mil. korun.

11. září 2013

Celkem dva miliony korun letos rozdělí ČSOB a Era mezi vybrané projekty neziskových a příspěvkových organizací, ale i obcí. Polovina z celkové částky bude určena na projekty zabývající se péčí o přírodní a kulturní dědictví v daném regionu, druhá pak na projekty přispívající rozvoji společenského života prostřednictvím spolkové činnosti a místní kultury. Maximální výše příspěvku na jeden projekt může činit až 70 tisíc korun. Přihlášky do grantového programu pro podporu regionů je nutné odevzdat do 4. října 2013.

11. září 2013

UNIQA pojišťovna slavila úspěch v soutěži Nejlepší pojišťovna 2013 (Cena Hospodářských novin), když ovládla kategorii Pojišťovací inovátor se svou inteligentní asistencí pro motoristy UNIQA SafeLine Rent+. Ta se dokázala prosadit v hlasování veřejnosti mezi osmnácti nominovanými produkty.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3