INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

14. březen 2013

S nejnovější verzí ČSOB a Era smartbankingu lze faktury uhradit pouhým načtením grafického QR kódu, ať už je v elektronické či tištěné podobě. Klientovi následně stačí pouze zkontrolovat předvyplněná data a už jen potvrdit transakci zadáním PIN. Další novinkou je možnost okamžitě si navýšit či snížit limit na platební kartě či si kartu zablokovat.

11. březen 2013

S blížícím se termínem pro podání daňového přiznání mohou někteří podnikatelé řešit problém nedostatku peněz na uhrazení daně z příjmu. Tyká se především těch, kteří neplatí zálohou daň v průběhu celého roku. Nepříjemnosti však mohou předejít, pokud si každý měsíc odloží 15 % rozdílu z příjmů a výdajů u podnikání.

7. březen 2013

Rozhodnout se bez kvalitních a úplných informací je velmi obtížné, zvlášť když se jedná o vlastní budoucnost. Proto ČSOB Penzijní společnost spustila nový web www.csob-penze.cz, na kterém zájemci snadno a rychle naleznou kvalitní a přehledný obsah, který zodpoví všechny jejich dotazy v souvislosti s penzijní reformou. Kromě častých dotazů a novinek je návštěvníkovi k dispozici i praktická kalkulačka, s jejíž pomocí si každý jednoduše spočítá, kolik si může naspořit s ČSOB, či jaká bude jeho penze, pokud vstoupí do druhého pilíře.

6. březen 2013

Téměř 80 % Čechů si uvědomuje, že bez dobré orientace ve finančním světě se v každodenním životě neobejdou. Své znalosti v oblasti financí přitom sami považují za průměrné. Nejvíce si věří v oblasti všeobecného přehledu (57,3 %) a IT problematice (56,2 %). Osobní finance jsou až třetí (53,5 %). Většina lidí si sice uvědomuje, že pro dobré finanční zdraví musí sama něco udělat, ale další vzdělání v oblasti financí přesto odmítá. Proto se Era rozhodla v rámci nového projektu „Počítáme s vámi" tento mýtus ze společnosti vymýtit.

5. březen 2013

Každý druhý Čech podceňuje aktualizaci svých pojistných smluv. Podle nejnovějšího průzkumu České asociace pojišťoven (ČAP) ve svých pojistných smlouvách neprovádí změny celých 51 % pojištěné populace. Aniž by si to uvědomili, vstupují tak klienti pojišťoven do rizika, že jim v případě škodní události pojistné plnění nezajistí odpovídající kompenzaci jejich skutečné škody.

4. březen 2013

Přestože v loňském roce se větší živelné události České republice vyhýbaly, „standardních“ škod neubylo, ba právě naopak. Úrazy, zdravotní komplikace v zahraničí, autohavárie či škody na majetku ztrpčovaly značně život lidem i v roce 2012. ČSOB Pojišťovna vyplatila svým klientům v loňském roce ze sjednaných pojištění téměř 9,6 miliard korun.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3