Klienti si mohou sjednat Důchodové spoření u Penzijní společnosti České pojišťovny (PSČP) také na internetu. Pokud chtějí využít nabídky unikátní GARANCE vkladů nebo jim je přes 35 let, zbývá jim pouze šest dnů.
"Lidé starší 35 let mají v těchto dnech poslední šanci sjednat si Důchodové spoření. Stejně tak končí i naše nabídka unikátní GARANCE vkladů. Čas ke vstupu do druhého pilíře se krátí, a internet je ideálním kanálem k uzavření Důchodového spoření na poslední chvíli," řekl Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing PSČP.
Web www.pfcp.cz umožňuje uzavřít Důchodové spoření v pěti jednoduchých krocích. Vyplnění smlouvy je jednoduché a rychlé díky intuitivnímu formuláři, který sám hlídá, jestli jsou všechna povinná data vyplněna.
Zadání základních údajů následuje vyplnění dobrovolného dotazníku, který potenciálnímu klientovi vyhodnotí investiční profil a podle něj doporučí investici do dynamického, vyváženého nebo konzervativního spořicího programu. Spořící program zajistí efektivní rozložení investovaných prostředků do jednotlivých fondů a přizpůsobí strategii klientovu věku tak, aby pro něj byla co nejvýhodnější. Budoucí klient si však může nastavit strategii spoření podle vlastního uvážení. Ti, kteří chtějí využít končící nabídky unikátní GARANCE vkladů, si ji mohou zajistit přímo v průběhu procesu sjednání. Posledním krokem je potvrzení smlouvy, která následně přijde klientovi poštou.
GARANCE vkladů je unikátní produkt PSČP, který umožňuje klientům zajistit hodnotu jejich peněz ve druhém pilíři do konce roku 2015. Pokud by se klientův majetek ocitl ve ztrátě, dorovná mu Česká pojišťovna tento schodek v hotovosti. „Klienti se mohou během tříletého období bez rizika důkladně seznámit s Důchodovým spořením a poznat, že se jedná o bezpečný a atraktivní produkt,” říká Libor Pergl. Po dobu, kdy je aktivní GARANCE, Penzijní společnost České pojišťovny investuje klientův majetek bezpečně s nízkou mírou rizika. Po třech letech GARANCE skončí a klient pokračuje ve spoření podle svého původně zvoleného programu.
Důchodové spoření je samozřejmě možné uzavřít u PSČP i mimo internet. Budoucí klienti to mohou provést v pobočkách České pojišťovny, České pošty nebo u certifikovaných finančních poradců. Přes 24 tisíc klientů, což je více než polovina účastníků II. pilíře, důvěřuje Penzijní společnosti České pojišťovny, a proto si uzavřeli Důchodové spoření právě u ní. PSČP je lídrem na českém trhu nejen s Důchodovým spořením, ale i Doplňkovým penzijním spořením, ve kterém drží čtvrtinu trhu.
(tz)