INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Výroba17

Malá rodinná firma ORLING z Ústí nad Orlicí, která vyrábí světově nejúčinnější přípravky s vysokým obsahem kolagenních peptidů, patří téměř tři desítky let ke špičce v oboru kloubních výživ. Společnost s 33 zaměstnanci dosáhla v roce 2019 podle předběžných výsledků celkový obrat 80 milionů korun.

Představuje to 14procentní meziroční nárůst. Desetinové navýšení zaznamenal tradiční výrobce kolagenních arthronutraceutik v exportu, který se loni dostal na hranici 44 milionů korun s 55procentním podílem na celkových tržbách. Informoval o tom spolumajitel a obchodní ředitel firmy ing. Petr Dušek s tím, že v roce 2019 ORLING na náš a zahraniční trhy dodal přibližně 105 tun přírodních kolagenních doplňků stravy. Představuje to asi 220 tisíc různých balení výrobků pro komplexní výživu a regeneraci kloubního systému lidí a zvířat.

„Letos počítáme s dalším 2,5procentním růstem celkového obratu na 82 milionů korun. O více než dvě procenta nám v roce 2020 vzroste export, který podle plánu dosáhne 45 milionů,“ říká ing. Dušek. Své kolagenní přípravky ORLING vyváží do Srbska, Chorvatska, Bosny a Hercegoviny, na Kypr, do Polska, Slovenska, Bulharska, Ruska, Litvy a Lotyšska, ale také třeba do Vietnamu a nově do Německa. Významnými tuzemskými odběrateli výrobků z Ústí nad Orlicí jsou potom ViaPharma, Phoenix lékárenský velkoobchod, Pharmos, Alliance Healthcare, Henry Schein nebo Vivantis.

Nárůst prodejů ORLING zaznamenává především v Rusku a aktuálně i na náročném německém trhu, kam začal své produkty úspěšně vyvážet v loňském roce. Nejprve česká firma exportovala kloubní výživy do zoologické zahrady v Lipsku a po takto získaných dobrých referencích projevil německý trh zájem rovněž o přípravky pro koně a psy. V současnosti ORLING do Německa rozšiřuje vývoz kolagenních kloubních výživ řady Geladrink pro humánní užití.

„Nadějně se rozvíjející prodej v Německu věrně kopíruje zkušenosti z ostatních zemí. V první fázi jde o prodej kloubní výživy pro zvířata, a když lidé vidí, jak se zlepšuje jejich pohyblivost, chtějí totéž pro sebe v podobě přípravků řady Geladrink. Je to tedy účinnost našich doplňků stravy, co naše zákazníky oslovuje a proč jsou nám věrní i bez masivního a v mnoha případech žel obvyklého reklamního přehánění některých jiných výrobců,“ zdůrazňuje Petr Dušek, obchodní ředitel společnosti ORLING z Ústí nad Orlicí. Dodává, že u nás i v zahraničí lidé nevědomky podléhají rozličným mnohdy i nepravdivým reklamním sdělením a těžko posuzují, které přípravky jsou kvalitní, tedy účinné, a které nikoliv. Každý výrobce má totiž dovoleno používat pro informování o svých produktech takzvaná zdravotní tvrzení, která jsou přesně definována Evropskou unií. Všichni tak tvrdí totéž a situace je pro zákazníky i odborníky často značně nepřehledná.

Rodinná firma ORLING působí v oboru kloubních výživ 28 let a patří k největším světovým výrobcům kombinovaných kolagenních přípravků. Pro humánní užití je určeno až 70 procent celkové produkce doplňků stravy, výjimečných zejména vysokým obsahem a originální kombinací účinných kolagenních peptidů. Zbylá část výrobků společnosti potom napomáhá ochraně a výživě kloubů a pohybového aparátu zvířat. V současnosti ORLING z přírodních surovin nejvyšší potravinářské a farmaceutické kvality ročně zpracuje 80 tun kolagenního hydrolyzátu. Ve formě různých doplňků stravy zajišťuje výrobu v oboru nejkomplexnějších a nejefektivnějších kolagenních arthronutraceutik, přinášejících úlevu lidem trpícím osteoartrózou, osteoporózou a dalšími potížemi pohybového aparátu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3