INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

i nnogySpolečnost innogy Energo věnuje městu Náchod a jeho obyvatelům 16 000 jednorázových roušek v hodnotě 250 000 korun. Roušky bude mít město k dispozici pro zásobování svého rouškomatu, který je umístěn v podloubí budovy radnice na Masarykově náměstí u vstupu do budovy.

Přístroj, který umožňuje lidem z Náchoda a okolí snadný přístup k nedostatkovým rouškám za symbolickou cenu, se od zahájení svého provozu těší velkému zájmu veřejnosti.

„Město Náchod nám velmi pomohlo na začátku krizového období. Vedení města reagovalo profesionálně a rychle zajistilo ochranné pomůcky pro zajištění bezpečného provozu teplárny Náchod a společného podniku. Pomohli jste nám, pomůžeme vám, tak se dá shrnout velká symbolika naší spolupráce. Proto jsme hledali možnost, jak se městu a jeho obyvatelům odvděčit. Líbí se nám myšlenka rouškomatu, který originálním způsobem řeší přístup k rouškám. Zároveň je charitativním projektem,“ uvedl Jiří Šimek, jednatel společnosti innogy Energo.

Teplárna jako součást kritické infrastruktury státu je klíčovým dodavatelem pro obyvatele města a mnoho větších i menších podniků ve městě, proto je tedy její spolehlivý provoz pro toto místo zcela zásadní. Teplárna Náchod v těchto dnech také zajišťuje životně důležité dodávky tepla a teplé vody pro Oblastní nemocnici Náchod, která zabezpečuje zdravotní péči pro spádovou oblast s více než 200 000 obyvateli.

„Skutečně se město snažilo jednat velmi rychle a hned v počátcích vyvinulo nemalé úsilí v zajištění ochranných prostředků pro pracovníky klíčových subjektů. Vedle příslušníků integrovaného záchranného systému, lékařů, lékárníků, sociálních pracovníků a dalších, to byli i zaměstnanci teplárny Náchod. Ve velmi krátké době poskytlo město do teplárny 100 respirátorů, 400 roušek a dezinfekci pro první dny epidemie,“ potvrdil Jan Birke, starosta města Náchod.

V nabídce rouškomatu jsou dva druhy balení jednorázových roušek – po dvou nebo čtyřech kusech. Jedna rouška vyjde na pouhých 5 Kč. Odběr je omezen na maximálně pět balení na jeden nákup. Od pondělka 20. dubna provozní doba automatu kopíruje provozní dobu městského úřadu, tj. v pondělí a středu od 8.00 do 17.00, v úterý a čtvrtek od 8.00 do 14.00 a v pátek od 8.00 do 13.30. Přístroj je v provozu od 30. března a od té doby vydal už tisíce roušek. „Od začátku projektu se nám hlásí celá řada dárců, kteří nám věnují nemalé finanční částky právě na nákup roušek. Proto jsme se rozhodli nabídnout je občanům v rouškomatu za symbolickou cenu. Výtěžek z prodeje roušek věnujeme na nákup pomůcek pro klienty Městského střediska sociálních služeb Marie, jako jsou například zvedáky pro imobilní občany,“ dodal starosta Jan Birke.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3