INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

i nnogySpolečnost innogy Energo věnuje městu Náchod a jeho obyvatelům 16 000 jednorázových roušek v hodnotě 250 000 korun. Roušky bude mít město k dispozici pro zásobování svého rouškomatu, který je umístěn v podloubí budovy radnice na Masarykově náměstí u vstupu do budovy.

Přístroj, který umožňuje lidem z Náchoda a okolí snadný přístup k nedostatkovým rouškám za symbolickou cenu, se od zahájení svého provozu těší velkému zájmu veřejnosti.

„Město Náchod nám velmi pomohlo na začátku krizového období. Vedení města reagovalo profesionálně a rychle zajistilo ochranné pomůcky pro zajištění bezpečného provozu teplárny Náchod a společného podniku. Pomohli jste nám, pomůžeme vám, tak se dá shrnout velká symbolika naší spolupráce. Proto jsme hledali možnost, jak se městu a jeho obyvatelům odvděčit. Líbí se nám myšlenka rouškomatu, který originálním způsobem řeší přístup k rouškám. Zároveň je charitativním projektem,“ uvedl Jiří Šimek, jednatel společnosti innogy Energo.

Teplárna jako součást kritické infrastruktury státu je klíčovým dodavatelem pro obyvatele města a mnoho větších i menších podniků ve městě, proto je tedy její spolehlivý provoz pro toto místo zcela zásadní. Teplárna Náchod v těchto dnech také zajišťuje životně důležité dodávky tepla a teplé vody pro Oblastní nemocnici Náchod, která zabezpečuje zdravotní péči pro spádovou oblast s více než 200 000 obyvateli.

„Skutečně se město snažilo jednat velmi rychle a hned v počátcích vyvinulo nemalé úsilí v zajištění ochranných prostředků pro pracovníky klíčových subjektů. Vedle příslušníků integrovaného záchranného systému, lékařů, lékárníků, sociálních pracovníků a dalších, to byli i zaměstnanci teplárny Náchod. Ve velmi krátké době poskytlo město do teplárny 100 respirátorů, 400 roušek a dezinfekci pro první dny epidemie,“ potvrdil Jan Birke, starosta města Náchod.

V nabídce rouškomatu jsou dva druhy balení jednorázových roušek – po dvou nebo čtyřech kusech. Jedna rouška vyjde na pouhých 5 Kč. Odběr je omezen na maximálně pět balení na jeden nákup. Od pondělka 20. dubna provozní doba automatu kopíruje provozní dobu městského úřadu, tj. v pondělí a středu od 8.00 do 17.00, v úterý a čtvrtek od 8.00 do 14.00 a v pátek od 8.00 do 13.30. Přístroj je v provozu od 30. března a od té doby vydal už tisíce roušek. „Od začátku projektu se nám hlásí celá řada dárců, kteří nám věnují nemalé finanční částky právě na nákup roušek. Proto jsme se rozhodli nabídnout je občanům v rouškomatu za symbolickou cenu. Výtěžek z prodeje roušek věnujeme na nákup pomůcek pro klienty Městského střediska sociálních služeb Marie, jako jsou například zvedáky pro imobilní občany,“ dodal starosta Jan Birke.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3