Finanční bonus 6000 Kč + 200 Kč poukaz do lékáren Dr. Max. Na modelový bonus dosáhne rodina v třípokojovém bytě nebo v průměrném rodinném domě. Provoz zákaznické linky innogy v době nouzového stavu neklesl, lidé měli více času na řešení odběru energií. Zákazníci se naučili více používat online kontakty.
Koronavirové zvolnění pracovního a společenského tempa může mít různé podoby. České domácnosti měly například v době nouzového stavu více času na řešení záležitostí spojených s odběrem energií. Vyplývá to z interních analýz společnosti innogy. Lidé se také naučili více využívat online komunikaci. S postupným uvolňováním situace a návratem do normálu se veřejnosti po dvouměsíční nucené pauze otevřela zákaznická centra innogy po celé zemi. Na zákazníky v nich čeká nová štědrá nabídka.
„Kromě výhodných cen jsme pro ně před létem připravili i bohatý příspěvek na energie ve výši klidně šesti tisíc korun. Některé rodiny mohou mít nyní kvůli koronakrizi napjatější rozpočty, příspěvek na energie od innogy jim tak může přijít vhod,“ uvedl David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing.
Příspěvek ve výši 6 000,- Kč získá zákazník, který uzavře nové smlouvy nebo dodatky na dodávky elektřiny a plynu od innogy s produktem Optimal. Plynem topí a má roční spotřebu vyšší než 7,56 MWh. Nebo stačí jen smlouva či dodatek na plyn se spotřebou nad 15 MWh za rok. Na modelový bonus dosáhne například čtyřčlenná rodina v třípokojovém bytě s odběrem elektřiny a plynu nebo rodina, která plynem ohřívá vodu a topí v průměrném domě.
„Příspěvek od innogy získají nejen noví zákazníci, ale i ti stávající, kteří si změní produkt a podepíší dodatek, nebo k nám přepíší další odběrné místo. Navíc jsme pro první tři tisíce zákazníků připravili další dárek. Za podpis nové smlouvy od nás dostanou ještě dvousetkorunovou poukázku na nákup v lékárnách Dr.Max,“ řekl Konvalina.
Více času na řešení dodávek energií
Provoz zákaznické linky innogy v době nozového stavu neklesl. Po celé dva měsíce, kdy byla kvůli epidemii koronaviru uzavřena pobočková síť innogy se počty hovorů na call centru pohybovaly minimálně na úrovni před vyhlášením omezení, v některých týdnech byl provoz na lince dokonce ještě vyšší. „Z našich analýz vyplývá, že lidé využili získaný volný čas na domácí administrativu a inventuru. Otvírali třeba staré obálky a začali vyřizovat věci, které delší dobu odkládali,“ říká D. Konvalina.
Zákaznické chování se díky koronakrizi mění
Digitalizace hrála v době nouzového stavu prim. Online formu nákupu si zákazníci vyzkoušeli nejen u potravin, ale také u léků, drogerie a hotových jídel. Komunikaci přes internet nově vyzkoušeli lidé díky innogy také u energií.
„Online kanály nyní zkouší využívat i zákazníci, kteří by se jinak do digitální cesty vůbec nepustili. S vyřizováním online požadavků nám pomohl v době koronakrize webový chat, přes který naši operátoři odbavili v březnu i v dubnu téměř sedm tisíc požadavků, což je dosavadní rekord. Těžíme z toho, že jsme na energetickém trhu jediní, kdo dokáže na chatu kompletně vyřešit požadavky zákazníků,“ vysvětlil D. Konvalina.
Chat innogy vypadá v praxi tak, že kromě běžné textové komunikace může specialista sdílet i svou plochu a graficky znázornit zákazníkovi důležité části obrazovky. U složitějších požadavků může specialista nabídnout zákazníkovi i videohovor. Na závěr obdrží zákazník celou konverzaci do svého emailu.
(tz)