INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Podle průzkumu, který v říjnu provedla agentura STEM/MARK, pouze 16 % zaměstnanců rádo navštěvuje večírky a další akce organizované jejich zaměstnavatelem. Téměř třetina zaměstnanců uvedla, že na firemní „mecheche" chodí jen, když na to mají náladu. Firemní večírek je přitom důležitý nástroj, díky kterému se posiluje kolektiv. Zároveň je to možnost se neformálně setkat s vedením společnosti či kolegy z jiných oddělení. K motivování zaměstnanců večírek navštívit dnes už obvykle nestačí jen chlebíčky a rozlévané víno zdarma. Firmy proto přichází s netradičními místy i programem.

U sklenky vína můžou kolegové probrat neformálně témata, na která v běžném provoze nezbývá čas. Pro zaměstnavatele je tak pořádání firemního večírku investicí, která se jim vrací v produktivitě zaměstnanců. Trendem je připravovat pro zaměstnance večírky se zážitkovým programem nebo gastronomií. „Firmy si obvykle objednávají someliéra, barmanskou show nebo někoho na přípravu exotických jídel. Tradicí bývá karaoke," řekl Michal Sadil, ředitel Bobové dráhy Prosek, kde svůj večírek v letošním roce pořádala například společnost ET NETERA nebo Komerční banka.

Firemní večírek je zároveň nástrojem interní komunikace. Zaměstnanci mohou se svými nadřízenými volněji prodiskutovat stav na pracovišti a například dát zajímavé podněty pro změny. Vnímání názorů svých zaměstnanců může firmě přinést cenné informace a celkově zlepšovat atmosféru na pracovišti. Večírek navíc může notně utužit vztahy mezi kolegy. „Pár dvojic se tu již sblížilo, i když ne přímo v dráze. Ale tanec některých dam na baru je docela běžný," dodal Michal Sadil z Bobové dráhy Prosek.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3