INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

I tentokrát se firma EFKO-karton umístila na předních pozicích v soutěži Hvězda 3D reklamy v rámci akce Popai Day 2020. V kategorii Reklamní Gastronomie získala 3. cenu za produkt Společně po celý rok. Firma z Vysočiny tak dokládá, že kromě ocenění na poli vlastní výroby společenských her a hraček sklízí úspěchy i v oblasti zakázkové výroby.

Ročně realizuje stovky firemních zakázek zahrnujících nejrůznější speciální dárkové a reklamní obaly, kreativně zpracované stolní hry, reklamní sety apod. Autorem kreativního návrhu oceněného produktu je Rostislav Čermák, vývoj a konstrukci zpracoval konstruktér Radek Mikla. Přestože tento ročník proběhl netradičně pouze online formou, nabídl unikátní virtuální expozici téměř 90 nových projektů a řešení pro účinnou komunikaci v in-store v 18 soutěžních kategoriích. Odborná porota se v rámci hodnocení zaměřila na originalitu a inovativnost, estetickou úroveň, kvalitu výrobního zpracování, vhodnost při použití v prodejním prostředí apod. Firma EFKO tak navázala na úspěchy z roku 2019, kdy získala dokonce hned tři ocenění. „Pro své klienty jsme připravovali řadu netradičních obalů k reklamním předmětům. Oceněný obal byl součástí PF 2020 s podtextem Společně po celý rok. Obsahoval láhev na nápoje, termosku a sadu skleniček se třemi druhy oříšků na pevné nervy,“ uvedl Miroslav Kotík, majitel společnosti EFKO–karton s.r.o.

„Od klienta jsem získal dostatek prostoru pro kreativní řešení vánočního dárku, který měl sloužit jako poděkování jeho obchodním partnerům za celoroční spolupráci. Proto jsme společně s konstruktéry firmy EFKO mohli vytvořit prostorově velmi výrazný obal podtrhující význam partnerství, na kterém náš klient staví své podnikání,“ uvádí Ing. Rostislav Čermák, autor návrhu „Společně po celý rok“. „Pro mě je zcela zásadní akcentovat specifika každého klienta i v této formě komunikace, aby tak získala maximální hodnotu a dlouhodobý efekt, tak typický pro obchodní dárek,“ vysvětlil Rostislav Čermák.

Popai Day 2020 je konferencí s mezinárodní účastí o vývoji, perspektivách i výzvách oboru marketingové komunikace v místě prodeje. Program konference přináší nová řešení, konkrétní případové studie pro vyšší úspěšnost projektů v in-store i dalších místech komunikace se spotřebiteli. Nabízí jedinečnou příležitost k diskuzi se zástupci významných maloobchodních společností a zadavateli reklamy v rámci diskuzních panelů o aktuálních, ožehavých tématech tohoto oboru. Součástí konference je i Soutěž Hvězda 3D reklamy o nejlepší reklamní a dárkové předměty. Dlouhodobě podporuje obor 3D reklamy a zviditelňuje nejzajímavější novinky tohoto oboru na našem trhu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3