INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

j12 klSpolečnost ArcelorMittal, která je vlastníkem výrobního podniku v Karviné, neustále rozvíjí výrobu a prodej ocelových tenkostěnných profilů již více než sto let známých pod značkou JÄKL. Jenom za posledních pět let zde bylo vyrobeno více než 306 000 tun těchto profilů. Kdybychom tyto profily dokázali položit na zemský rovník, obtočili bychom jimi zeměkouli více než 2,5krát. Jejich délka by totiž dosáhla 105 000 kilometrů.

Součástí rozvojových plánů v Karviné je dlouhodobá investiční strategie. Na poslední dvě investice, jež byly dokončeny v roce 2020, firma vynaložila 200 miliónů korun. Jde o novou linku na lakování trubek, vedoucí ke zvýšení stávající kapacity této produkce. Dále pak investice do tažírenské linky Mair, která přinesla novou technologii pro výrobu tažených trubek zejména pro sloupky řízení a tlumiče automobilů.

V letošním roce společnost ArcelorMittal Tubular Products Karviná a.s. vloží dalších 42 miliónů Kč do nové svařovací linky. Ta rozšíří sortiment profilů JÄKL zejména o výrobky menších rozměrů. Testovací provoz této svařovací linky by měl být zahájen v červnu. Nová linka podniku přinese rozšíření sortimentu a další zvýšení kvality v tomto produktovém segmentu. Předseda představenstva společnosti Ing. René Fabik k tomu dodal: „Jsme velice rádi, že jedna z nejtradičnějších výrob v České republice, která dokonce dala ocelovému profilu jméno, se v Karviné trvale úspěšně rozvíjí. Ekonomické zázemí silné skupiny, jako je ArcelorMittal, nám dává jistotu pro naši činnost i do budoucna. Věřím, že v tomto roce, kdy se aktuálně celý trh s ocelí pozitivně vyvíjí jak na straně poptávky, tak cen, dále umožní další investice i v letech následujících.“

Ocelové profily JÄKL nacházejí uplatnění ve stavebnictví, ve strojírenském a automobilovém průmyslu i v zemědělství. Závod v Karviné jimi zásobuje prakticky celou Evropu. K jejich přednostem patří všeobecně uznávaná špičková kvalita, jejíž součástí jsou nejenom přesné rozměry či spolehlivost dodávek. Součástí poskytovaných služeb je profesionální klientský servis spočívající také ve vysoké míře flexibility podle potřeb zákazníka či komplexním zajištění logistiky. Provoz v Karviné v sobě sdružuje výhody tradice sahající až do roku 1918, s dlouhodobými zkušenostmi lidí, kteří zde profily JÄKL vyrábějí, i zapojení nejmodernějších a kvalitních technologií a postupů. Pro úplnost: z celkové produkce firmy ArcelorMittal Tubular Products Karviná tvoří profily značky JÄKL přibližně 70 %. V současnosti podnik v Karviné zaměstnává více než 250 zaměstnanců, z nichž většina je kmenových. Ve městě patří k nejstabilnějším subjektům a vyznačuje se minimální fluktuací.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3