INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Jsou nabité novými technologiemi a šetří i životní prostředí2Albert úspěšně modernizuje své prodejny po celé republice. V loňském roce tak nový vzhled a moderní vybavení získaly téměř tři desítky z nich.

Zároveň otevíral nové obchody a přidával a rozšiřoval technologie a inovace. Zákazníci se tak stále více setkávají s elektronickými cenovkami, samoobslužnými pokladnami, samoskenováním nákupu s Albert sken a již více než milion z nich používá aplikaci Můj Albert.

Zajímavosti z modernizací

Nejrychlejší rekonstrukcí prošla prodejna na Náměstí Míru v Praze. Ta byla pro zákazníky v novém otevřená již po dvou týdnech. Průměrná modernizace vyžaduje zavření prodejny na 19 dní, během kterých se provádí stavební úpravy, jako je výměna klimatizace, chladících zařízení, osvětlení, pokladen či nábytku za nové a mnoho dalšího. Poslední zcela nově otevřenou prodejnou Albert pro rok 2021 byl supermarket v Chebu.

Albert v loňském roce zmodernizoval 27 prodejen. Také otevíral nové obchody. Celkem jich bylo 7, většina z nich na Moravě. Kromě modernizací Albert prodejny v průběhu loňského roku také upravoval. Například téměř tři stovky z nich vybavil novými uzavřenými násypníky na pečivo, které nahradily otevřené stoly. V další desítce proběhla výměna chlazení, které je ekologičtější a šetří energii. Instaloval také kávomaty, samoobslužné grily, pokračoval v rozšiřování elektronických cenovek či lednic na piva z minipivovarů.

„Prodejny nepřechází jen velkými přestavbami. Neustále se snažíme zákazníkům nákup usnadňovat, urychlovat a zpříjemňovat. Proto děláme i malé inovace, u kterých není potřeba uzavírat obchod. Ze dne na den se tak na vybraných prodejnách objevily například, elektronické cenovky či stěna s ručními skenery pro samoskenování nákupu, Albert scan,“ popisuje drobnější modernizace Igor Suchánek, ředitel rozvoje formátů prodejen Albert.

Nové technologie usnadňují nakupování

Modernizované prodejny přináší zákazníkům nevšední zážitek i díky zcela novým technologiím. „Mezi takové inovace patří například bezobalová stěna na pražském Chodově s nejširším sortimentem v republice. Nabízí nejen suché plody nebo luštěniny, ale i tekutou a sypkou drogerii a kosmetiku,“ komentuje novinku Igor Suchánek. V příštím roce plánuje Albert pokračovat ve stejném tempu. Zákazníci se tak mohou těšit na další modernizované prodejny, inovace a novinky, které udělají z nákupu opravdový zážitek.

V Brně a Olomouci můžou zákazníci nakupovat i online

Loni Albert představil i prodej online potravin, Albert Domů Zdarma. Zákazníci z Brna a Olomouce si tak nyní mohou potraviny z Alberta objednat přes aplikaci až k sobě domů. V návaznosti na tuto novou službu vzniklo i nové distribuční centrum v Olomouci.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3