Albert úspěšně modernizuje své prodejny po celé republice. V loňském roce tak nový vzhled a moderní vybavení získaly téměř tři desítky z nich.
Zároveň otevíral nové obchody a přidával a rozšiřoval technologie a inovace. Zákazníci se tak stále více setkávají s elektronickými cenovkami, samoobslužnými pokladnami, samoskenováním nákupu s Albert sken a již více než milion z nich používá aplikaci Můj Albert.
Zajímavosti z modernizací
Nejrychlejší rekonstrukcí prošla prodejna na Náměstí Míru v Praze. Ta byla pro zákazníky v novém otevřená již po dvou týdnech. Průměrná modernizace vyžaduje zavření prodejny na 19 dní, během kterých se provádí stavební úpravy, jako je výměna klimatizace, chladících zařízení, osvětlení, pokladen či nábytku za nové a mnoho dalšího. Poslední zcela nově otevřenou prodejnou Albert pro rok 2021 byl supermarket v Chebu.
Albert v loňském roce zmodernizoval 27 prodejen. Také otevíral nové obchody. Celkem jich bylo 7, většina z nich na Moravě. Kromě modernizací Albert prodejny v průběhu loňského roku také upravoval. Například téměř tři stovky z nich vybavil novými uzavřenými násypníky na pečivo, které nahradily otevřené stoly. V další desítce proběhla výměna chlazení, které je ekologičtější a šetří energii. Instaloval také kávomaty, samoobslužné grily, pokračoval v rozšiřování elektronických cenovek či lednic na piva z minipivovarů.
„Prodejny nepřechází jen velkými přestavbami. Neustále se snažíme zákazníkům nákup usnadňovat, urychlovat a zpříjemňovat. Proto děláme i malé inovace, u kterých není potřeba uzavírat obchod. Ze dne na den se tak na vybraných prodejnách objevily například, elektronické cenovky či stěna s ručními skenery pro samoskenování nákupu, Albert scan,“ popisuje drobnější modernizace Igor Suchánek, ředitel rozvoje formátů prodejen Albert.
Nové technologie usnadňují nakupování
Modernizované prodejny přináší zákazníkům nevšední zážitek i díky zcela novým technologiím. „Mezi takové inovace patří například bezobalová stěna na pražském Chodově s nejširším sortimentem v republice. Nabízí nejen suché plody nebo luštěniny, ale i tekutou a sypkou drogerii a kosmetiku,“ komentuje novinku Igor Suchánek. V příštím roce plánuje Albert pokračovat ve stejném tempu. Zákazníci se tak mohou těšit na další modernizované prodejny, inovace a novinky, které udělají z nákupu opravdový zážitek.
V Brně a Olomouci můžou zákazníci nakupovat i online
Loni Albert představil i prodej online potravin, Albert Domů Zdarma. Zákazníci z Brna a Olomouce si tak nyní mohou potraviny z Alberta objednat přes aplikaci až k sobě domů. V návaznosti na tuto novou službu vzniklo i nové distribuční centrum v Olomouci.
(tz)