INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Srdce_Zivot_detem_FINJedinečná spolupráce společnosti Lidl a občanského sdružení Život dětem vynesla 3 miliony korun na pomoc těžce nemocným dětem. 2 309 000 se podařilo získat v rámci celorepublikové sbírky, která probíhala na všech 226 prodejnách Lidl po celé České republice v týdnu od 5. do 11. prosince 2011. Společnost Lidl se rozhodla tuto sumu navýšit na 3 miliony korun, které půjdou na pomoc vážně nemocným dětem. Výtěžek sbírky byl oznámen v přímém přenosu galavečera Srdce pro děti, 17. prosince od 20.00 hod. na TV Prima.

„Jsem potěšen, že se do sbírky zapojilo tolik našich zákazníků a že se tak podařilo získat pěknou sumu, která půjde na pomoc vážně nemocným dětem. Věřím, že získané peníze pomohou mnoha dětem zkvalitnit jejich nelehký život," řekl Michal Farník, jednatel společnosti Lidl, a dodal: „Chtěl bych za naši společnost poděkovat všem zákazníkům, kteří se do sbírky zapojili."

„Jsme potěšeni, že se společnost Lidl rozhodla podpořit naši činnost a zapojit do celorepublikové sbírky všechny své prodejny. Vybrané peníze pomohou opravdu těm dětem, které naši pomoc nejvíce potřebují," řekla Mária Křepelková, předsedkyně občanského sdružení Život dětem, a dodala: „Každý finanční příspěvek umožní alespoň na chvíli proměnit těžký životní úděl vážně nemocných dětí v úsměv. A to je hlavní poslání našeho sdružení."

Výtěžek sbírky je určen na pomoc konkrétně nemocným dětem:

• s EB nemocí tzv. "motýlích křídel"

• se svalovou atrofií a dystrofií

• s mozkovou obrnou

• s mukopolysacharidózou

• s autismem

• pro děti po těžkých popáleninách

• pro děti postižené onkologickým onemocněním

• dětem bez střeva

Vzájemnou spolupráci oznámily obě společnosti na společné tiskové konferenci, která se netradičně konala přímo v prostorách prodejny Lidl. Aktivity sdružení přišla podpořit řada umělců jako např. Bohouš Josef, Kamila Špráchalová nebo Veronika Jeníková. Někteří z nich sami zasedli za pokladnu a lidem nabízeli možnost přispět do sbírky.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3