INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

CzechTradeJednou z klíčových služeb agentury na podporu obchodu CzechTrade je služba Exportní vzdělávání, v rámci které bylo pro letošní rok připraveno téměř 70 vzdělávacích akcí.

Do konce roku mají exportéři možnost zúčastnit se více než dvacítky z nich, a to od teritoriálně zaměřených přes odborné až po oborové semináře nebo konference. Vzdělávacích akcí agentury CzechTrade se ročně zúčastní více než 2 tisíce zástupců českých firem s cílem rozšířit své exportní znalosti a usnadnit vstup na vybrané zahraniční trhy.

Agentura CzechTrade českým firmám poskytuje komplexní podporu také prostřednictvím exportního vzdělávání na základě sdílených informací, praktických tréninků a úspěšných případů z praxe. Pro letošní rok bylo naplánováno celkem 68 vzdělávacích akcí, kterých se zúčastní více než 2 tisíce zájemců o export. „Všechny semináře a další vzdělávací akce jsou navrženy tak, aby firmám pomohly začít nebo rozšířit jejich působení na zahraničních trzích, osvojit si aktuální trendy a zvýšit jejich konkurenceschopnost. Prostřednictvím služby Exportní vzdělávání se soustředíme na specifika jednotlivých trhů, inovativní přístupy v zahraničním obchodu či možnosti financování rozvoje firem v konkrétních zemích. Naším cílem je zajistit exportérům aktuální informace a poskytnout know-how, které jim umožní uspět v náročném mezinárodním prostředí,“ říká Vladimír Degťar, ředitel sekce služeb pro exportéry agentury CzechTrade.

Do konce roku je pro exportéry připraveno ještě dalších 24 teritoriálně či odborně zaměřených seminářů. Říjen bude bohatý na teritoriální semináře, například k aktuálním příležitostem pro české exportéry na Ukrajině nebo o exportu do Uzbekistánu, kde agentura CzechTrade rozšířila své působení otevřením nové zahraniční kanceláře. Dále se připravují semináře se zaměřením na teritoria, jako je Kazachstán, Střední Amerika a Karibik, Chorvatsko, Srbsko či Slovinsko a další perspektivní trhy. V listopadu agentura připravila několik odborných seminářů, zaměřených například na klíčové téma mezinárodního obchodu – přepravní smlouvu. Dále proběhne seminář o exportu do Jižní Koreje, kde byla v letošním roce také otevřena nová kancelář CzechTrade, a také o exportu do Japonska, kde je podpora zahraniční kanceláře CzechTrade v Ósace napojená na dění okolo Expa 2025. V prosinci se exportéři mohou přihlásit například na seminář o SEO a optimalizaci webů pro vyhledávače.

„Výběr našich vzdělávacích seminářů je velmi různorodý, pokrýváme širokou škálu témat od teritoriálních příležitostí až po inovativní technologie. Zejména semináře zaměřené na umělou inteligenci a její využití v exportu se těší velkému zájmu exportérů, což jen potvrzuje, jak důležitým tématem se AI v mezinárodním obchodu stává,“ uvádí Vladimír Degťar.

Důležitou nejen vzdělávací, ale také networkingovou událostí, je konference Future of Export Summit 2024, které se každý rok zúčastní více než 400 českých firem. Agentura CzechTrade již potřetí pozvala na summit významné osobnosti českého byznysu, se kterými českým firmám představí trendy světového obchodu a bude sdílet své know-how z 66 trhů, kde působí. Na konferenci se o své zkušenosti podělí exportéři, kteří působí na blízkých i vzdálených zahraničních trzích, odborníci na AI, digitální komunikaci, financování nebo úspěšné prezentování na akcích v zahraničí. Vystoupí také ředitelé vybraných zahraničních kanceláří a experti z centrály CzechTrade, kteří nejlépe znají vybrané trhy. Akce je vhodná pro podnikatele, CEO, obchodní ředitele, exportní a marketingové manažery a lze se na ní přihlásit zdarma.

Podrobnosti ke vzdělávacím akcím lze najít na webových stránkách CzechTrade v rubrice Kalendář akcí, kde se mohou exportéři rovněž registrovat na konkrétní semináře či konference.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3