Dne 3. května 2012 otevírá společnost SPAR ČOS novou a zároveň první prodejnu SPAR City v České republice. Formát SPAR City vychází z pozitivních zkušeností ze zahraničí. Pro české zákazníky nabídne SPAR City v BB Centru v Praze 4 široký sortiment čerstvého a vysoce kvalitního sortimentu. Díky jeho uspořádání a přehlednosti prodejny zde nakoupí zákazníci rychle „v rytmu města". U příležitosti slavnostního otevření se mohou návštěvníci těšit na řadu doprovodných marketingových akcí.
„Vzhledem k vymezené cílové skupině zákazníků SPAR City jsme situovali první prodejnu do velice frekventované oblasti, kde se střetávají jak zaměstnanci prestižních firem sídlících v této části Prahy, tak obyvatelé Prahy 4, a zároveň zde projde řada lidí, kteří ocení rychlý nákup kvalitního a čerstvého sortimentu. Ten je právě v novém konceptu SPAR City zastoupen nejvíce," řekl Martin Ditmar, generální ředitel společnosti SPAR ČOS. Otevření menšího formátu SPAR City potvrzuje náš záměr zaměřit se na menší prodejny, které jsou zákazníky stále více vyhledávány. Zaměřili jsme se kromě exkluzivního sortimentu „to go" také na příjemné prostředí marketu, které dotváří barvy, nábytek a dispoziční rozdělení do tří zón," dodal Martin Ditmar.
Marketingová otevírací kampaň k novému konceptu SPAR City
Společnost SPAR ČOS připravila pro ty, kteří přijdou v první den nakoupit do nového konceptu SPAR City, ale i pro ty, kteří se budou pohybovat den před otevřením a v den otevření v okolí, řadu marketingových aktivit. Od konce dubna láká zákazníky do nové prodejny spousta komunikačních materiálů, například CLV plochy v dané lokalitě a v metru Budějovická nebo cílená SMS v dané lokalitě. U příležitosti otevření bude zákazníkům k dispozici speciální otevírací leták s nabídkou čerstvého a kvalitního zboží distribuovaný do schránek okolních obytných čtvrtí a lidem pohybujícím se v okolí BB Centra. Navíc jeden den před otevřením a v den otevření 3. května 2012, rozdají hostesky 800 snídaní v přilehlé lokalitě administrativních budov a na frekventovaných autobusových zastávkách. SPAR City hostesky budou kolemjdoucí osvěžovat obrandovanou vodou a popřejí jim hezký den s čerstvou kávou. Jako bonus dostanou zákazníci v den otevření ke každému nákupu tašku s logem SPAR City zdarma. Děti pak potěší maskot Intersparu dráček INGO, který je obdaruje malými dárky.
Sortiment SPAR City
Nový SPAR City koncept nabídne zákazníkům čerstvé zboží zahrnující pečivo, sýry a uzeniny, mléčné výrobky, polotovary a hotová jídla připravená do mikrovlnné trouby či takzvané half-ready nebo ready to eat food, tedy jídla vhodná na obědy do práce nebo na večeři domů. Market je rozdělen do tří zón tak, aby se zákazníkům nakupovalo co nejpohodlněji. První zóna nabídne těm, kteří hodně spěchají, hotové výrobky určené k okamžité konzumaci, jako například svačiny, rychlé občerstvení „food to go". Druhá sekce je pro běžné nakupující a třetí pro místní obyvatele, kteří nakupují zboží denní potřeby zahrnující sladkosti, nápoje alkoholické i nealkoholické, základní nonfood sortiment, tabák a časopisy.
Novinka mezi čerstvými „SPAR To Go" potravinami
„Čeští zákazníci postupně vyhledávají kvalitní, čerstvé a chutné potraviny," řekla Martina Procházková, jednatelka společnosti TITBIT, s.r.o. „Tato změna je pro nás po 11 letech působení na českém trhu velkým pozitivem a my se tak můžeme více rozšiřovat a nabízet pestrý výběr zdravých pochoutek. Jsme velice rádi, že nás společnost SPAR ČOS oslovila s možností spolupráce na novém konceptu potravin pod privátní značkou SPAR To Go, který odpovídá naší myšlence. Tou je dodávat lidem čerstvé a kvalitní suroviny v balení, které je uživatelsky příjemné, zákazník si na produktu může pochutnat kdekoliv. Sortiment ovocných a zeleninových salátů pod značkou SPAR To Go bude postupně dodáván do celé sítě hypermarketů INTERSPAR a supermarketů SPAR. Veškeré saláty jsou zabaleny v praktickém, znovu uzavíratelném balení s vidličkou. Věříme, že si naše výrobky naleznou mezi zákazníky obchodní sítě SPAR ČOS své stálé zákazníky a ocení kvalitu a čerstvost těchto výrobků," dodala Martina Procházková.
Základní info o SPAR City v BB Centru Praha 4
Slavnostní otevření pro zákazníky: 3. května 2012 v 7 hod.
Adresa: SPAR City (BB Centrum, budova BETA), Vyskočilova 1481/4, Praha 4
Lokace: přízemí objektu
Vedoucí prodejny: Martin Kropáček
Otevírací doba: Po-Pá 7.00-20.00, So- 8.00-13.00
Počet zaměstnanců: 13
Prodejní plocha: 278 m2
SPAR Česká obchodní společnost s. r. o. patří do skupiny SPAR Rakousko. Hrubý obrat z prodeje za rok 2010 činil 498 mil. eur. SPAR provozuje v České republice 39 obchodů (33 hypermarketů INTERSPAR, 5 supermarketů SPAR a 1 SPAR To Go), ve kterých zaměstnává přes 4 500 zaměstnanců. SPAR ČOS je rovněž provozovatelem moderních velkokapacitních Restaurací Interspar, kaváren Tutto Bene a občerstvení Cafe Cappuccino To Go.
SPAR ČOS je od září 2002 členem Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR. Od prosince 2011 vykonává funkci viceprezidenta pro obchod SOCR ČR Martin Ditmar, generální ředitel SPAR ČOS.
Více informací:
www.interspar.cz
www.sparcity.cz