INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
V minulých dnech byla UNIQA pojišťovna vybrána jako jedna z pětadvaceti národních finalistů za Českou republiku v mezinárodní soutěži European Business Awards 2012/2013. Ve finále se střetne s ostatními o prestižní titul šampiona České republiky. UNIQA byla vybrána jako finalista v kategorii Cena za péči o klienta, protože její služby byly z hlediska zákazníka oceněny jako relevantní a užitečné, čímž prokázala porozumění pro jeho potřeby a hodnoty.

Předseda představenstva a generální ředitel UNIQA pojišťovny Martin Žáček komentoval tento úspěch slovy: „Z ocenění mám velikou radost. Potvrzuje správnost nastavení naší proklientské strategie a je dalším dokladem naší schopnosti dynamického rozvoje. A to vše ve skutečně silné konkurenci jedné z nejprestižnějších soutěží firemních projektů v Evropě."

UNIQA se v soutěži mohla pochlubit hned několika oblastmi, v nichž ukázala rozvoj systematické péče o klienta: rozšíření pobočkové sítě, ale také on-line forem komunikace s pojišťovnou, unikátní systém meteorologických SMS varování před extrémní nepřízní počasí pro konkrétní PSČ, exkluzivní věrnostní program pro privátní klienty pojišťovny Q-Partner, zrychlení lhůty přijetí do pojištění i likvidace škod s průběžným informováním klienta o příslušné fázi procesu, a další projekty.

European Business Awards se udělují od roku 2007. Získávají je dynamické firmy v Evropě, které se mohou pyšnit inovacemi, podnikatelským úspěchem a etickým přístupem k podnikání. Do hodnocení je zahrnuto široké spektrum různých odvětví ekonomiky; letos se přihlásilo na 15.000 společností z více než třiceti zemí. Jejich přínos je podroben analýze ze strany více než padesáti nezávislých porotců různých národností s dlouholetými zkušenostmi a znalostmi z různých oborů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3