„AXA mezi svými zaměstnanci každoročně pořádá týden společenské odpovědnosti, během něhož svými vlastními silami přispívá k rozvoji společensky odpovědných projektů. Do dne bez motorových vozidel jsme se rozhodli zapojit i širokou veřejnost, která tak má jedinečnou možnost svým vlastním přičiněním přispět na další bezpečné cesty žáků do škol," uvedl Marek Zeman, ředitel PR a komunikace finanční skupiny AXA.
Pro tuto akci skupina AXA vytvořila speciální událost na Facebooku, kam se mohou všichni aktivní účastníci přihlásit. Po absolvování dne bez motorových vozidel pak stačí nahrát svou fotografii z cesty do zaměstnání nebo do školy a napsat počet ušlých či ujetých kilometrů. Ty pak budou přičteny ke kilometrům všech zaměstnanců skupiny AXA v České republice. Výsledný součet pak AXA převede na eura a předá projektu Na zelenou.
Zaměstnanci skupiny AXA v rámci týdne společenské odpovědnosti pravidelně vlastními silami přispívají v rozvoji společensky odpovědných projektů, mezi nimiž je například i výstavba kavárny POTMĚ nebo organizace Dne dětí pro zrakově postižené.
Na zelenou
Na zelenou je projektem Nadace Partnerství. Jeho hlavním cílem je zvýšit dopravní bezpečnost dětí na cestě do školy, rozšířit povědomí žáků a rodičů o dopravních pravidlech a zlepšit životní prostředí v okolí škol. Už od roku 2007 je AXA generálním partnerem tohoto grantového programu, jemuž každoročně přispívá částkou 1,5 milionů korun. Pomohla tak financovat již více než čtyřicet dopravních studií s cílem zvyšovat bezpečnost na problematických místech, která byla v jednotlivých obcích vytipována žáky z místních škol.
(tz)