INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
LEO Express dokončil první vlnu výběru vlakových posádek a dalších pracovníků nezbytných pro rozjezd vlakové dopravy mezi Prahou a Ostravou v letošním roce. Na čtyři desítky stevardů/stevardek, strojvedoucích, dispečerů, ale i pokladních a operátorů/operátorek call centra, kteří prošli náročným výběrovým řízením, tak nyní posiluje společnost LEO Express.

„Velký zájem o práci v naší společnosti nás potěšil, je vidět, že mnoho lidí věří v budoucnost tohoto projektu. Jen za první měsíc od začátku dubna, kdy jsme zahájili hromadný nábor, se nám přihlásilo více než 800 uchazečů. Členové našich vlakových posádek prošli několikakolovým výběrem. LEO Express pro uchazeče zorganizoval v Ostravě a v Praze tzv. assesment centra, během nichž jsme si otestovali například schopnosti uchazečů řešit zátěžové situace, jejich prezentační dovednosti, to, do jaké míry dokážou spolupracovat v týmu nebo jejich umění jednat s klienty. Výběrové řízení svojí náročností odpovídalo našim požadavkům na vysokou kvalitu nových zaměstnanců. Ta je nesmírně důležitá, protože právě tito zaměstnanci budou v bezprostředním kontaktu s našimi klienty a jejich prostřednictvím můžeme ovlivnit pozitivní vnímání naší společnosti a jejích služeb," popsal proces výběru Jan Paroubek, provozní ředitel LEO Express.

Leoš Novotný, majitel společnosti LEO Express, upozornil na to, že ani u tak specifické profese jako jsou strojvedoucí, neměl LEO Express problémy získat kvalitní a zkušené profesionály. „Ze začátku jsme měli trochu obavy, ale nakonec to ale dopadlo tak, že se nám přihlásilo několikanásobně víc uchazečů, než je naše potřeba. Láká je obzvláště možnost být u zrodu nového projektu a práce s novou, moderní technikou. Kdybyste si mohl vybrat, jestli budete řidič ve firmě, která jezdí s ojetými škodovkami, nebo s novými Ferrari, tak taky nebudete dlouho váhat. Novým zaměstnancům se také líbí naše vize, že budeme představovat štiku na trhu, která přichází s nejrůznějšími inovacemi," uvedl Leoš Novotný.

První nově přijatá vlna provozních pracovníků LEO Express nyní zahajuje teoretické i praktické nástupní školení, trvající několik týdnů. V jeho rámci se seznámí s vnitřním chodem společnosti LEO Express, procvičí se na moderních soupravách LEO Express, zjistí všechny jejich vymoženosti, zdokonalí si své dovednosti a schopnosti zejména ve vztahu k zákazníkům, proškolí se v poskytování první pomoci, vytrénují se i ve zvládání krizových situací a prohloubí si své znalosti železničního prostředí.

„Práce u LEO Express mě hodně lákala. Firmu jsem sledoval už dříve během svého působení v aerolinkách a už tehdy jsem si říkal, že je to něco nového, že jde o sympatickou snahu vnést čerstvý vítr do české železniční dopravy a nabídnout zákazníkům zcela nové a moderní služby s vysokým standardem. Proto když jsem zjistil, že LEO Express hledá posádky svých souprav, neváhal jsem, přihlásil se a naštěstí při výběru uspěl. Už se hodně těším, až vyjedeme. Myslím, že nejdůležitější pro mou práci bude snažit se jednat za všech okolností profesionálně a dokázat maximálně vyjít vstříc požadavkům a potřebám cestujících," řekl nový stevard Lukáš Přibyl.

Vlakové posádky budou na jízdy s cestujícími vyrážet z Prahy a z Bohumína, kde také naleznou veškeré potřebné zázemí.

V následujících týdnech vyhlásí LEO Express další vlnu náboru členů svých vlakových posádek. Celkový počet členů vlakových posádek a dalších pracovníků nezbytných pro rozjezd vlakové dopravy společnosti LEO Express přesáhne na konci roku 2012 stovku.

LEO Express a. s. je česká železniční společnost, která se připravuje na provozování osobní vlakové dopravy zcela novými soupravami LEO Express od prosince 2012 na trati Praha-Pardubice-Olomouc-Ostrava-Bohumín a postupně také na dalších tratích v ČR i v sousedních státech. Majitelem a zároveň předsedou představenstva společnosti je Leoš Novotný. LEO Express je součástí skupiny LEO TRANSPORT, která dnes sdružuje skupinu firem podnikajících v železničním a dopravním průmyslu. Moderní a velmi úsporné vlaky LEO Express jsou nízkopodlažní, plně klimatizované elektrické soupravy aerodynamického tvaru. Celkem 16 spojů denně poskytne cestujícím kvalitní služby a také špičkové technologie. Nabídnou rychlý a funkční internet, elektrické zásuvky pro všechny, zábavu a informace prostřednictvím unikátního vnitřního audio-video kanálu, pohodlný interiér, speciálně konstruované polohovací sedačky, dostatek prostoru pro nohy a zavazadla všech cestujících, moderní toalety. O cestující se bude starat patřičně vyškolený a vstřícný personál. Více o firmě LEO Express na www.le.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3