„Z prodejen Schlecker, k nimž se připojí část našich stávajících obchodů, vznikne nová síť 190 modrých drogerií Teta kosmetika. Ty se budou od našich současných obchodů lišit nejen barevností vývěsních štítů, ale především škálou sortimentu," uvedl David Seibert, který byl od počátku měsíce jmenován výkonným ředitelem společnosti Schlecker v ČR. Nově bude rozšířena nabídka kosmetiky a výrobků pro děti. „Oproti původním drogeriím Schlecker bude mít Teta kosmetika díky většímu počtu pracovníků na prodejnách i viditelně lepší služby zákazníkům," dodal Seibert. Prvních deset nových prodejen tak dnes s podporou modrožlutých hostesek zahajuje otevírací akce pro veřejnost.
„Lékárny" Schlecker zůstanou zachovány i v novém prodejním konceptu, stejně jako privátní značka kosmetiky Basic, kterou Teta přebírá. Spolu s rebrandováním prodejen bude členům klubu Schlecker nabídnuto převedení jejich bodů do věrnostního programu Teta klub. V rámci příprav na vánoční sezónu pak bude od září v bývalých prodejnách Schlecker probíhat velký výprodej vybraného zboží.
Česká společnost PKS byla původně založena dvěma vysokoškoláky v roce 1992. Z „provozovny" v jednom malém pražském bytě se za uplynulých dvacet let stala lídrem drogistického trhu v ČR s průměrným velkoobchodním ročním obratem 3,2 miliardy korun bez DPH, resp. 4,88 miliardy v maloobchodních cenách s DPH. Dnes vedle velkoobchodu, jenž využívá logistických center v Olomouci a Praze, organizuje i největší maloobchodní síť drogerií, která má v Česku pod značkou Teta 700 prodejen. V roce 2009 společnost PKS vstoupila i na slovenský trh. Tamní maloobchodní síť Teta-SK má více než 200 prodejen. Převzetí tuzemských prodejen německého řetězce Schlecker oznámila společnost PKS v květnu.
(tz)