K 1. 7. 2012 bylo též valnou hromadou společnosti zvoleno nové představenstvo, které přímo odráží změny vlastnické struktury tak, že namísto jednočlenného statutárního orgánu, je představenstvo dvoučlenné, přičemž předsedou představenstva byl jmenován Mgr. Martin Koča a místopředsedou Wolfgang Sacher, většinový majitel finančního holdingu GO! Holding AG.
Hlavním úkolem angažmá Martina Koči je sjednocení strategického směřování zemských zastoupení GO! v regionu Střední Evropy. Mezi hlavní úkoly bude patřit: optimalizace linek, rebranding, posílení obchodní pozice v regionu Varšava a rozvoj nového businessu v regionu Katowice, Krakow.
GO! Express & Logistics v Česku má pobočky v Praze, Plzni, Brně, Hradci Králové a Českých Budějovicích, GO! v Polsku je zastoupeno ve Varšavě, Poznani, Wroclavi, Sczecině, ve výhledu přibude Krakow a Katowice. Všechny pobočky jsou certifikovány dle ISO 9001:2000, a proto dodržují přesně dané standardy, které vyžaduje systém společnosti, jež aktuálně disponuje 120 pobočkami v Evropě. Sjednocení vizuálního stylu značky čili rebranding proběhl v Čechách v prvním pololetí letošního roku, v Polsku je naplánován na konec letošního roku.
Pokud jde o samotnou přepravu zásilek z České republiky, denně ji zajišťují tři linky, které směřují do Německa, Rakouska a na Slovensko. „Polsko je jediným sousedním státem, se kterým nemáme přímé linkové spojení, a proto se v následujících měsících budeme mimo jiné zabývat optimalizací linkových systému ve Střední Evropě," vysvětlil nově jmenovaný předseda představenstva GO! Polska Martin Koča. Vzhledem k nové vlastnické struktuře lze očekávat vznik přímé linky mezi Českem a Polskem, která by zajistila lepší spojení mezi oběma sousedními státy. Zásilky z ČR do Polska a z Polska do Česka by se tak nemusely překládat v německé Niederaule, ale byly by přepravovány napřímo. Tímto se rozšíří portfolio služeb a flexibilita pro české i polské zákazníky.
„Zlepší se tak nejen klasická expresní přeprava zásilek, ale nové řešení uvítají například e-shopy nebo distribuční společnosti," doplnil Martin Koča. V praxi to znamená, že bude služba určena firmám, které posílají v určitých časových rozmezích větší množství zásilek a při přepravě nekladou důraz na doručení v nejkratším možném čase, ale naopak na příznivou cenovou hladinu.
(tz)