INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost BILLA dokončila rekonstrukci čtyřiceti prodejen na energeticky úsporné v celé České republice. Ty momentálně díky více než dvaceti opatřením dosahují až 20 % úsporu oproti běžným filiálkám. Prodejny využívají nejen ekologické materiály, ale rovněž moderní energeticky úsporné technologie.

Cílem společnosti BILLA je snížení celkové spotřeby energie o dalších 50 % v horizontu příštích pěti let. Zatímco všechny nové prodejny budou budovány už jen jako energeticky úsporné, bude společnost BILLA dále pokračovat v přeměně zbývajících téměř 160ti prodejen v ČR na nové energetické standardy. Část projektu bude financována z energetických úspor dosažených na jiných supermarketech.

"Je pravda, že v Česku hraje v rozhodování zákazníků prim především kvalita a cena produktů," řekl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel BILLA Česká republika a Slovensko. "V těchto parametrech jsme dnes více než konkurenceschopní. Ze zkušeností mateřské firmy REWE International AG v Rakousku víme, že se stále větší počet zákazníků zajímá i o to, zda je produkt ekologicky vyroben a zda se obchodník také ekologicky chová," uvedl Szczypka. Dále předpokládá, že ve střednědobém horizontu se každá úspora projeví ve prospěch zákazníka.

Rekonstruované supermarkety BILLA využívají nejen přírodní materiály, ale jsou ohleduplné k životnímu prostředí i vlastním provozem. V materiálech nahrazuje dřevo kovy a plasty, v odděleních s víny a sušeným ovocem jsou pouze dřevěné regály. Zateplené stěny supermarketů a nové chladící a mrazící vitríny na maso a mražené výrobky se speciálními dveřmi ušetří až 15 % energie. Nejnovějším trendem na cestě k energetickým úsporám je regulace osvětlení dle intenzity venkovního osvitu. V listopadu začne BILLA testovat novou technologii, tepelné čerpadlo nejnovější generace HI-END DAIKIN Conveni Pack. To pak z jednoho zdroje prodejny ochlazuje i vytápí a produkuje chlad i pro chladicí a mrazicí zařízení. V případě že se technologie osvědčí a budou prokázány předpokládané úspory, je plánováno nasazení ve větším měřítku.

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve více než 3 600 prodejnách v Evropě zaměstnává celkem 75 000 pracovníků. V roce 2011 dosáhl její obrat 12,38 miliardy eur.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE Group působí ve 13 zemích Evropy a v roce 2011 dosáhla obratu ve výši 48 miliard eur.

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v Itálii a sedmi zemích střední a východní Evropy.

BILLA ČR je součástí REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1990. S obratem ve výši 22,6 mld. Kč, více než dvěma sty filiálek a zhruba 6 200 zaměstnanci je lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí výběr známých i svých privátních značek, mezi jinými značku produktů v bio kvalitě Naše bio, značku pro výhradně české maso Vocílka či cenově výhodnou značku Clever. Čerstvý segment se soustředí na lahůdky, pečivo, ovoce a zeleninu, mléčné produkty, maso a chlazený sortiment.

Více informací na: http://www.billa.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3