INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
EP_ENERGYSkupina EP ENERGY zahajuje expanzi na českém retailovém trhu. Efektivnější integrace prodejní divize pod silnou značku a růst na retailovém energetickém trhu. Především to skupina EP ENERGY očekává od změny korporátní identity své dceřiné společnosti United Energy Trading, která od začátku října na trhu působí pod názvem EP ENERGY TRADING. IMG_5080Změna jména souvisí zejména s novými obchodními cíli – EP ENERGY TRADING, která patří mezi přední dodavatele elektřiny a zemního plynu firemním zákazníkům, se totiž intenzivně zaměří na segment domácností. Konkurovat při tom chce největším hráčům na trhu.

„Výhodou EP Energy Trading je přístup k vlastním zdrojům. Skupina EP Energy je druhým největším výrobcem elektřiny v Česku, přičemž koncovým zákazníkům v současnosti dodáme zhruba třetinu z celkové produkce. To je potenciál, který nás výrazně odlišuje od tzv. alternativních i některých tradičních dodavatelů a umožní nám o zákazníky bojovat s předními hráči na trhu," řekl František Čupr, generální ředitel EP ENERGY TRADING a člen vedení skupiny EP ENERGY (na snímku).

Podle průzkumu, který si firma nechala zpracovat společností Focus, lze úspěšně cílit až na polovinu současných odběratelů. 21 procent zákazníků je na změnu dodavatele připraveno a uvažuje o ní, 29 procent zákazníků pak vykazuje u svých stávajících dodavatelů pouze limitovanou Kromě toho jim ale EP ENERGY TRADING nabízí garanci stabilního zázemí jedné z největších energetických skupin a profesionální přístup, díky kterému se firma stala předním dodavatelem v segmentu firemních klientů.

„Značka EP má pro firmu velmi silný marketingový potenciál. Díky ní si nás zákazníci mohou identifikovat s úspěšnou a respektovanou investiční skupinou, za níž stojí český a slovenský kapitál a která působí na energetickém trhu díky dlouhodobě budovanému portfoliu vlastních výrobních kapacit zcela nezávisle," dodal František Čupr.

EP ENERGY TRADING

EP ENERGY TRADING (EPET) je přední nezávislý dodavatel elektřiny, zemního plynu

a souvisejících služeb koncovým zákazníkům v České republice i na Slovensku. Výhodou EPET je přístup k vlastním zdrojům skupiny EP ENERGY, resp. EPH. V roce 2011 společnost realizovala v České republice a na Slovensku dodávky do všech odvětví průmyslu a služeb o objemu 1,7 TWh elektřiny a 1,85 TWh zemního plynu. V segmentu nízkého napětí EPET patří v dodávce elektřiny pro firemní zákazníky i domácnosti mezi cenově nejvýhodnější dodavatele na trhu. Během svého dosavadního působení na trhu se firma stala vyhledávaným a respektovaným dodavatelem elektřiny a zemního plynu, a to nejen z důvodu konkurenceschopných cen, ale i pro svoji zákaznickou orientaci, flexibilitu a širokou škálu doplňkových služeb. Více na www.epet.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3