INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
EP_ENERGYSkupina EP ENERGY zahajuje expanzi na českém retailovém trhu. Efektivnější integrace prodejní divize pod silnou značku a růst na retailovém energetickém trhu. Především to skupina EP ENERGY očekává od změny korporátní identity své dceřiné společnosti United Energy Trading, která od začátku října na trhu působí pod názvem EP ENERGY TRADING. IMG_5080Změna jména souvisí zejména s novými obchodními cíli – EP ENERGY TRADING, která patří mezi přední dodavatele elektřiny a zemního plynu firemním zákazníkům, se totiž intenzivně zaměří na segment domácností. Konkurovat při tom chce největším hráčům na trhu.

„Výhodou EP Energy Trading je přístup k vlastním zdrojům. Skupina EP Energy je druhým největším výrobcem elektřiny v Česku, přičemž koncovým zákazníkům v současnosti dodáme zhruba třetinu z celkové produkce. To je potenciál, který nás výrazně odlišuje od tzv. alternativních i některých tradičních dodavatelů a umožní nám o zákazníky bojovat s předními hráči na trhu," řekl František Čupr, generální ředitel EP ENERGY TRADING a člen vedení skupiny EP ENERGY (na snímku).

Podle průzkumu, který si firma nechala zpracovat společností Focus, lze úspěšně cílit až na polovinu současných odběratelů. 21 procent zákazníků je na změnu dodavatele připraveno a uvažuje o ní, 29 procent zákazníků pak vykazuje u svých stávajících dodavatelů pouze limitovanou Kromě toho jim ale EP ENERGY TRADING nabízí garanci stabilního zázemí jedné z největších energetických skupin a profesionální přístup, díky kterému se firma stala předním dodavatelem v segmentu firemních klientů.

„Značka EP má pro firmu velmi silný marketingový potenciál. Díky ní si nás zákazníci mohou identifikovat s úspěšnou a respektovanou investiční skupinou, za níž stojí český a slovenský kapitál a která působí na energetickém trhu díky dlouhodobě budovanému portfoliu vlastních výrobních kapacit zcela nezávisle," dodal František Čupr.

EP ENERGY TRADING

EP ENERGY TRADING (EPET) je přední nezávislý dodavatel elektřiny, zemního plynu

a souvisejících služeb koncovým zákazníkům v České republice i na Slovensku. Výhodou EPET je přístup k vlastním zdrojům skupiny EP ENERGY, resp. EPH. V roce 2011 společnost realizovala v České republice a na Slovensku dodávky do všech odvětví průmyslu a služeb o objemu 1,7 TWh elektřiny a 1,85 TWh zemního plynu. V segmentu nízkého napětí EPET patří v dodávce elektřiny pro firemní zákazníky i domácnosti mezi cenově nejvýhodnější dodavatele na trhu. Během svého dosavadního působení na trhu se firma stala vyhledávaným a respektovaným dodavatelem elektřiny a zemního plynu, a to nejen z důvodu konkurenceschopných cen, ale i pro svoji zákaznickou orientaci, flexibilitu a širokou škálu doplňkových služeb. Více na www.epet.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3