INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Mezi televizními reklamami se poprvé objevily spoty společnosti CENTROPOL ENERGY. Televizní spoty jsou součástí podzimní kampaně největšího alternativního dodavatele elektřiny. Spoty, které vysvětlují výhodnost přechodu k CENTROPOL ENERGY, poběží na všech kanálech Prima, na TV Barrandov a na ČT2 a ČT 4.

CENTROPOL ENERGY se zařadil mezi firmy, které své budoucí zákazníky oslovují prostřednictvím televizní reklamy. „Spotová kampaň je zaměřena získávání nových zákazníků. Vysvětlujeme v ní výhody přechodu k naší společnosti," uvedla marketingová manažerka CENTROPOL ENERGY Petra Wiesnerová. Spoty připravila společnost ve spolupráci s agenturou Czech Promotion.

Spoty jsou součástí větší podzimní kampaně, která bude vedle klasických nástrojů, včetně on-line bannerů obsahovat několik typů on-line spotů a speciální microsite. "Do internetového prostředí pustíme speciálně připravená videa, kterým chceme oslovit především mladší generaci. Využijeme k tomu také známé tváře," dodala Petra Wiesnerová.

O společnosti CENTROPOL ENERGY

CENTROPOL ENERGY, a.s. působí na trhu s elektřinou již od roku 2007, kde je v současné době největším alternativním dodavatelem v Česku. Elektřinu dodává více než 270.000 zákazníků, přičemž v loni získal téměř polovinu všech zákazníků, kteří změnili svého dodavatele. Zemní plyn dodává společnost více než 50.000 zákazníků. Odběrateli jsou především domácnosti, které tvoří více než 80 procent zákazníků. Mezi další patří města, obce, organizace státní správy či malé a střední firmy. Nejvýraznější podíl na trhu firma v současnosti získává v segmentu domácností. Vůči ostatním dodavatelům se vymezuje garancí nižší ceny pro zákazníky připojené k hladině nízkého napětí.

Společnost CENTROPOL ENERGY, a.s. je součástí holdingu, kde jednotlivé firmy působí na trhu s elektřinou již od roku 2002. Na trh se zemním plynem vstoupila firma na začátku roku 2010. Za rok 2011 společnost vykázala tržby na úrovni 4,65 miliardy korun, což je meziročně více než dvojnásobek.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3