CENTROPOL ENERGY se zařadil mezi firmy, které své budoucí zákazníky oslovují prostřednictvím televizní reklamy. „Spotová kampaň je zaměřena získávání nových zákazníků. Vysvětlujeme v ní výhody přechodu k naší společnosti," uvedla marketingová manažerka CENTROPOL ENERGY Petra Wiesnerová. Spoty připravila společnost ve spolupráci s agenturou Czech Promotion.
Spoty jsou součástí větší podzimní kampaně, která bude vedle klasických nástrojů, včetně on-line bannerů obsahovat několik typů on-line spotů a speciální microsite. "Do internetového prostředí pustíme speciálně připravená videa, kterým chceme oslovit především mladší generaci. Využijeme k tomu také známé tváře," dodala Petra Wiesnerová.
O společnosti CENTROPOL ENERGY
CENTROPOL ENERGY, a.s. působí na trhu s elektřinou již od roku 2007, kde je v současné době největším alternativním dodavatelem v Česku. Elektřinu dodává více než 270.000 zákazníků, přičemž v loni získal téměř polovinu všech zákazníků, kteří změnili svého dodavatele. Zemní plyn dodává společnost více než 50.000 zákazníků. Odběrateli jsou především domácnosti, které tvoří více než 80 procent zákazníků. Mezi další patří města, obce, organizace státní správy či malé a střední firmy. Nejvýraznější podíl na trhu firma v současnosti získává v segmentu domácností. Vůči ostatním dodavatelům se vymezuje garancí nižší ceny pro zákazníky připojené k hladině nízkého napětí.
Společnost CENTROPOL ENERGY, a.s. je součástí holdingu, kde jednotlivé firmy působí na trhu s elektřinou již od roku 2002. Na trh se zemním plynem vstoupila firma na začátku roku 2010. Za rok 2011 společnost vykázala tržby na úrovni 4,65 miliardy korun, což je meziročně více než dvojnásobek.
(tz)