INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
GO_kuri2Společnost GO! Express & Logistics prošla od loňského roku další etapou změn. Dotkly se loga, webových stránek, ale také firmy samotné. Podle vyjádření Pavly Eretové, ředitelky pro rozvoj, bylo důvodů několik. Co se webu týče, stránky byly kompletně předělány proto, že společnost loni udělala několik podstatných změn, týkajících se „mediálního obrazu" celé firmy. Ty se promítly v první fázi na podobě loga. GO_OvernightZáhy následoval slogan, kdy z dlouho používaného „Vše jde" společnost přešla k „Čas je vše" a logicky pak následoval redesign webových stránek. Nejde o žádné drobné úpravy, ale kompletně se změnila celá tvář stránek. Po vzoru ostatních GO! poboček v Německu vznikl minimalistický a přehledný web, který je intuitivnější než předchozí. Změnila se barevnost a fonty, rozmístění odkazů a nové informace nyní více reflektují potřeby klientů. Nové stránky jsou také lépe přizpůsobené různým typům vyhledávačů. GO! Česko je navíc první zemí v mezinárodním měřítku, která se po uvedení v Německu nových webových stránek dočkala.

Novému webu dominuje logo, rychlé odkazy a kontakty. Zásadním grafickým prvkem je měnící se motiv, který napovídá vše o službách GO! Express & Logistics. Základní menu je rozděleno do tří odkazů. Zde návštěvníci stránek najdou kategorii produktovou, zákaznickou a dozví se vše o firmě, včetně profilu, historie, partnerech a podobně.

Nejdůležitější a pravděpodobně nejnavštěvovanější bude zákaznická sekce. Zde klienti mají k dispozici formuláře, přepravní listy, informace o palivovém příplatku, obalovém materiálu a jsou zde uvedené nejčastější zákaznické dotazy. V krátkém a stručném sledu se z nich zákazník dozví odpovědi na svoje nejčastější otázky. Firma také reaguje na trendy ve využívání smart phonů, proto nechybí aplikace pro chytré telefony, aby zákazníci měli kdekoli okamžitý přehled o své zásilce. Speciální pozornost byla věnována také produktové sekci.

GO_doruen„Stejně jako se vyvíjejí zákaznické potřeby, vyvíjejí se také naše služby. Postupně byla zdokonalována jednotlivá oborová řešení. Nyní jsou čtyři a pokrývají převážnou část specifických požadavků zákazníků. Výrobcům a distributorům potravin firma poskytuje servis zaměřený na přepravu chlazených vzorků, medicína a laboratoře využívají řešení pro life science, strojaři a výrobní firmy využívají produkty řešení GO! Automotive & Industry a přeprava zboží především z internetových obchodů a od distribučních společností, směřující ke konečnému spotřebiteli je realizována prostřednictvím GO! Commerce. Všechny tyto produkty by nebyly úplné bez doplňkových služeb, k nimž patří například clení, připojištění, termínová doručení, balení zásilek a podobně. Zákazníci se také přímo z hlavní strany dostávají do neveřejné části webu, tedy zákaznické sekce, a stejně tak přímo jedním kliknutím přejdou do věrnostního programu Let´s GO!," přiblížila výhody nového webu Pavla Eretová.

GO! Express & Logistics je mezinárodní expresní přepravce zásilek s více než dvacetiletou tradicí, který obsluhuje přes 220 zemí světa. Rychle a spolehlivě přepraví vše - od důležitého dokumentu až po těžký balík. Hlavními atributy spolupráce s touto firmou je flexibilita, individuální přístup k zákazníkovi a vysoká úroveň komunikace. GO! Express & Logistics je opravdovým specialistou na západní a střední Evropu schopným zajistit exportní i importní přepravu kusových i paletizovaných zásilek za výhodné ceny! V letošním roce se chce GO! Express & Logistics více etablovat i v ČR ať již dalším nárůstem počtu přepravených zásilek i zkvalitňováním služeb kam patří například i oborová řešení s možnostmi přepravy zásilek v různých teplotních režimech s využitím pasivního chlazení, případně v chladicích boxech s aktivním chlazením, aj.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3