INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
V desátém ročníku prestižní soutěže MasterCard Obchodník roku 2012 se společnost dm drogerie markt stala absolutním vítězem a potřetí zvítězila v kategorii „MasterCard Drogerie a parfumerie roku 2012". Současně se dm umístila na vynikajícím druhém místě v soutěži „GE Money Bank Cena veřejnosti", ve které rozhodovali zákazníci prostřednictvím internetu a SMS.

Znamenitý výsledek pro společnost dm drogerie markt s.r.o.: Ve čtvrtek 31. 1. 2013 byla dm vyhlášena absolutním vítězem desátého ročníku soutěže MasterCard Obchodník roku 2012 a současně vítězem v kategorii „MasterCard Drogerie a parfumerie". Nemalým úspěchem dm je celkově druhé místo v kategorii „GE Money Bank Cena veřejnosti", ve které hlasovala široká veřejnost prostřednictvím internetu a SMS.

Ocenění za společnost dm drogerie markt s.r.o. převzali v Praze jednatelé společnosti pan Gerhard Fischer a pan Pavel Kadečka. „Děkujeme všem zákazníkům dm, kteří ocenili společnost dm a její snahu být jim co nejblíže, reagovat na jejich potřeby a přání a působit příkladně ve svém okolí. Děkujeme všem zákazníkům dm, kteří neváhali a hlasovali pro nás prostřednictvím internetu i SMS. Děkujeme rovněž všem našim spolupracovníkům, bez jejichž nasazení a píle bychom tohoto velkého úspěchu jen stěží dosáhli," řekl jednatel společnosti dm pan Gerhard Fischer, a dodal: „Dvojího ocenění si nesmírně vážíme a vnímáme jej jako zpětnou vazbu ze strany našich zákazníků a spolupracovníků. Současně cítíme, že dosáhnout takového úspěchu s sebou nese rovněž povinnost pokračovat v načaté cestě a nadále se rozvíjet a přinášet tak kvalitu a prospěch celé společnosti."

Právě v nabízené kvalitě a příkladném chování ve svém okolí spatřuje dm příčinu svého úspěchu. „Naši zákazníci oceňují zejména široký výběr značkových produktů i dm značek, které nabízíme ve výborném poměru kvality a ceny. Mohu tak dnes již říci, že i nadále budeme pokračovat v naší cenové strategii, jejímž základem jsou dm dlouhodobé ceny v kombinaci se stále oblíbenějším věrnostním programem dm active beauty světem výhod," doplnil jednatel společnosti dm pan Pavel Kadečka.

O společnosti dm drogerie markt

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 210 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Ing. Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje 2160 spolupracovníků. V obchodním roce 2011/2012 vykázala dm v České republice obrat ve výši 6,208 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Privátních značky dm jsou na trh uváděny mimo jiné pod značkami Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Das gesunde Plus, Denkmit a Sundance.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3