INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
V desátém ročníku prestižní soutěže MasterCard Obchodník roku 2012 se společnost dm drogerie markt stala absolutním vítězem a potřetí zvítězila v kategorii „MasterCard Drogerie a parfumerie roku 2012". Současně se dm umístila na vynikajícím druhém místě v soutěži „GE Money Bank Cena veřejnosti", ve které rozhodovali zákazníci prostřednictvím internetu a SMS.

Znamenitý výsledek pro společnost dm drogerie markt s.r.o.: Ve čtvrtek 31. 1. 2013 byla dm vyhlášena absolutním vítězem desátého ročníku soutěže MasterCard Obchodník roku 2012 a současně vítězem v kategorii „MasterCard Drogerie a parfumerie". Nemalým úspěchem dm je celkově druhé místo v kategorii „GE Money Bank Cena veřejnosti", ve které hlasovala široká veřejnost prostřednictvím internetu a SMS.

Ocenění za společnost dm drogerie markt s.r.o. převzali v Praze jednatelé společnosti pan Gerhard Fischer a pan Pavel Kadečka. „Děkujeme všem zákazníkům dm, kteří ocenili společnost dm a její snahu být jim co nejblíže, reagovat na jejich potřeby a přání a působit příkladně ve svém okolí. Děkujeme všem zákazníkům dm, kteří neváhali a hlasovali pro nás prostřednictvím internetu i SMS. Děkujeme rovněž všem našim spolupracovníkům, bez jejichž nasazení a píle bychom tohoto velkého úspěchu jen stěží dosáhli," řekl jednatel společnosti dm pan Gerhard Fischer, a dodal: „Dvojího ocenění si nesmírně vážíme a vnímáme jej jako zpětnou vazbu ze strany našich zákazníků a spolupracovníků. Současně cítíme, že dosáhnout takového úspěchu s sebou nese rovněž povinnost pokračovat v načaté cestě a nadále se rozvíjet a přinášet tak kvalitu a prospěch celé společnosti."

Právě v nabízené kvalitě a příkladném chování ve svém okolí spatřuje dm příčinu svého úspěchu. „Naši zákazníci oceňují zejména široký výběr značkových produktů i dm značek, které nabízíme ve výborném poměru kvality a ceny. Mohu tak dnes již říci, že i nadále budeme pokračovat v naší cenové strategii, jejímž základem jsou dm dlouhodobé ceny v kombinaci se stále oblíbenějším věrnostním programem dm active beauty světem výhod," doplnil jednatel společnosti dm pan Pavel Kadečka.

O společnosti dm drogerie markt

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 210 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Ing. Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje 2160 spolupracovníků. V obchodním roce 2011/2012 vykázala dm v České republice obrat ve výši 6,208 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Privátních značky dm jsou na trh uváděny mimo jiné pod značkami Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Das gesunde Plus, Denkmit a Sundance.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3