INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost Europ Assistance, s.r.o., dceřiná společnost druhé největší mezinárodní asistenční skupiny Europ Assistance Group a jedna z vedoucích asistenčních společností v ČR a SR, představila výsledek hospodaření za rok 2012. Společnost dosáhla obratu 154 milionů Kč. Dalších více než 20 milionů Kč utržila v roce 2012 nově otevřená dceřiná společnost ČP Asistence.

Europ Assistance uzavřela rok se ziskem před zdaněním ve výši 30,2 milionů Kč. Jde o 20% nárůst zisku oproti roku 2011. Společnost tak navázala na nepřerušený růstový trend posledních let.

Inovace přináší nové služby

I v roce 2012 se podařilo představit několik nových asistenčních služeb. Konkrétně asistence pro motorkáře – MotoCare a MotoCare Fun, které na portálu pro zákazníky www.europ-online.cz doplnily již zavedené služby pro řidiče – AutoCare, a služby pro pomoc v domácnosti – HappyHome.

Společnost také pokračovala ve své strategii být nejinovativnější asistenční společností na trhu. V reakci na rostoucí využívání chytrých telefonů představila první mobilní aplikace speciálně vyvinuté pro český trh: EAutoCare a MedAsist. Jedná se o aplikace pro telefony se systémy iOS a Android, které umožňují jednoduchý kontakt klientů s asistenční centrálou v případě, kdy se ocitnou v nesnázích. Po výběru několika předvolených údajů mobilní aplikace například zasílá informace o poloze a situaci asistenčnímu operátorovi, který následně zajistí odpovídající asistenční zásah či intervenci odborníka. „Jde o výrazné přiblížení služeb směrem k zákazníkům. Ovládání aplikací jsme nastavovali velmi intuitivně, aby nabízelo veškerý uživatelský komfort,“ řekl Jakub Hoďánek, obchodní ředitel Europ Assistance.

 Nárůst asistencí i nových partnerů

Celkově bylo přijato 231 603 příchozích hovorů, což je nárůst o 7 % oproti loňskému roku. Významně vzrostl počet i odeslaných SMS, a to o 21 % na celkových 46 231, což potvrzuje stále větší význam této formy komunikace. „Ve vypjaté situaci pomáhají SMS zvýraznit klíčové informace pro klienta a v neposlední řadě šetří i energii mobilního telefonu. To je pro klienty významné zejména při pojistných událostech v odlehlých oblastech,“ vysvětluje Jakub Hoďánek.

Mezi nové obchodní partnery a významné zákazníky se v roce 2012 zařadili například společnost ČEZ s programem ČEZ Asistence, kde se zajišťuje asistence v případě mimořádných situací v domácnosti, Volvo Financial Services, pro poskytování asistenčních služeb nákladním vozům Volvo, nebo pojišťovna QBE na Slovensku, kde jsou poskytovány asistenční služby cestovního pojištění pro firemní klientelu a asistence k pojištění majetku SME. Nové služby byly také představeny s pojišťovnou Generali, konkrétně se jedná o nový program asistence pro nákladní vozidla.

Zpřísnění certifikace kvality

V roce 2012 Europ Assistance požádala o certifikaci dle normy ISO 20000-1, zaměřenou na řízení procesů kvality v odvětví služeb. V září 2012 ji úspěšně získala a doplnila tak stávající certifikaci dle ISO 9000:2009. Vladimír Fuchs, generální ředitel Europ Assistance Česká republika toto komentuje: „Kvalita zůstává stále jednou z nejvýznamnějších hodnot, kterou bude naše společnost i nadále rozvíjet jako základní konkurenční výhodu pro své koncové zákazníky, i pro obchodní partnery.“

Otevření druhé asistenční centrály

V únoru 2012 Europ Assistance společně s Českou pojišťovnou, největší pojišťovnou na trhu, založila dceřinou asistenční firmu ČP Asistence, která poskytuje asistenční služby výhradně pro klienty České pojišťovny. Tímto krokem Europ Assistance významně zvýšila svůj podíl na trhu. Zvýšené množství zásahů již přináší první efekty v centrálním nákupu asistenčních služeb pro oblast automobilové asistence. Jako jediná asistenční společnost na trhu také Europ Assistance nyní disponuje dvěma asistenčními centrálami, které jsou vybaveny stejnými technologiemi. Pro případ jakéhokoliv výpadku si tedy obě centrály zajišťují schopnost garance provozu na asistenčních linkách 24 hodin denně, 365 dnů v roce.

(tz)

 

 

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3