INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Konice Minoltě se vyplácí sázka na sofistikovaná tisková a dokumentová řešení. Navzdory recesi v loňském roce zvýšila tržby o 12 procent na 1,663 miliardy korun. Zisk po zdanění vzrostl o téměř osm procent na 85 miliónů korun, a to přesto, že se vloni Konica Minolta rozhodla v České republice ukončit prodej osobních laserových tiskáren. Nyní se výhradně soustředí na zákazníky z oblasti komerčních firem a veřejné správy.

„Na trhu roste poptávka po komplexních řešeních, která přinášejí úspory. Z pohledu dosažených výsledků pro nás byla klíčová realizace velkých zakázek u zákazníků, jakými jsou Česká spořitelna, ČSA nebo GE Money Bank,“ řekl Tomáš Bednář, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech. „Postupné opuštění segmentu domácností se na našem hospodaření negativně neodrazilo. Výnosy z prodeje malých tiskáren byly minimální a nekompenzoval je ani následný prodej spotřebního materiálu a dalších služeb,“doplnil T. Bednář.

V roce 2012 změnila Konica Minolta systém obsluhy zákazníků. Jako správné rozhodnutí se ukázalo rozdělení České republiky do tří oblastí přímého prodeje. Cílem bylo rozšíření nabídky v regionech a zvýšení rychlosti a kvality poskytovaných služeb. „Výsledkem je strmý meziroční nárůst tržeb přímého prodeje o 40 procent na celkových 638 miliónů korun,“ uvedl Jiří Skopový, dosavadní obchodní ředitel pro přímý prodej Konica Minolta Business Solutions Czech. Ten se přesouvá do Singapuru, kde jako nový člen nejužšího vedení pro oblast ASEAN bude zodpovídat za strategický rozvoj aktivit Konica Minolta v jihovýchodní Asii.

Pozici vedoucí společnosti trhu plánuje Konica Minolta udržet také díky novým investicím. V současnosti aktivně hledá v České republice firmy, které by vhodně doplnily dnes realizované aktivity v oblasti managed IT služeb a optimalizace podnikových procesů. Také v rámci Evropské unie plánuje Konica Minolta v příštích letech pokračovat ve strategii orientované na nové akvizice. Důkazem toho je nedávné převzetí společností Charterhouse, Serians nebo Raber+Märcker.

Příloha: Tržní podíly Konica Minolta v ČR

Multifunkční zařízení:

V prodeji barevných laserových multifunkčních zařízení formátu A3 činil kusový tržní podíl Konica Minolta na českém trhu 43,6 %, což je první místo na trhu. V prodeji černobílých laserových multifunkčních zařízení formátu A3 byl kusový tržní podíl 35,4 %, což je také první místo.

Produkční stroje:

V žebříčku dodavatelů produkčních digitálních tiskových zařízení se již pátým rokem umisťuje Konica Minolta na první pozici v objemu prodaných černobílých (výkon nad 90 stran A4/min.) i barevných (výkon nad 50 stránek A4/min.) archových produkčních tiskových strojů. Tržní podíly na území České republiky jsou v případě barevných produkčních strojů 76,9 % a v segmentu černobílých produkčních strojů pak 48,9 %.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc.

Konica Minolta je zastoupena v 64 zemích celého světa. Zaměstnává celkem 35 600 zaměstnanců a její výrobky a služby můžete najít na 14 000 obchodních a servisních místech. Centrálu má v Tokiu, evropská centrála sídlí v Hannoveru a americká v Ramsey (New York). Rychlý vývoj všech technologií zajišťuje více než 26 vývojových a technických center.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. V roce 2005 a 2010 bylo české zastoupení společnosti Konica Minolta vyhlášeno nejlepším zastoupením v evropském regionu, a to především díky kvalitě zákaznických služeb. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2012 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem přes 56 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (43,6 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (35,4 %). Více informací na www.konicaminolta.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3