INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Úspěch Konica Minolta na českém trhu odstartoval sérii personálních změn v oblasti přímého a nepřímého prodeje. Čeští manažeři dostali příležitost prokázat svoje zkušenosti jako odborní ředitelé na Slovensku a v Bulharsku. Jednatelem v těchto zemích byl již dříve jmenován Tomáš Bednář, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech. Dosavadní obchodní ředitel pro přímý prodej Jiří Skopový navíc uspěl v silné mezinárodní konkurenci a stěhuje se do Singapuru jako člen nejvyššího vedení pro region jihovýchodní Asie.

Novým obchodním ředitelem pro přímý prodej se od 1. dubna 2013 stal Pavel Štěpán, který měl dosud v Konica Minolta na starosti péči o klíčové zákazníky společnosti. „Stále roste poptávka po službách, které umožňují zjednodušit správu dokumentů a zvýšit efektivitu práce. Rozvoj digitalizace je pro nás velkou příležitostí. Prioritou pro letošní rok bude detailnější segmentace zákazníků,“ uvedl Pavel Štěpán.

Do Konica Minolta přešel Pavel Štěpán v loňském roce ze společnosti Xerox. Zde působil od roku 2010 také na pozici obchodního ředitele. Svou kariéru odstartoval v roce 2000 ve společnosti GTS CE, kde se v průběhu deseti let vypracoval na poziciGlobal Account Director CE.

V oblasti nepřímého prodeje, v rámci kterého Konica Minolta zároveň zajišťuje také distribuci značky Develop, střídá ve vedení Tomáš Holubec dosavadního ředitele Pavla Čurdu. Ten nyní nastupuje na pozici výkonného ředitele Konica Minolta pro Chorvatsko a Slovinsko. „Nepřímý prodej dosáhl za uplynulý rok dobrých výsledků, a to přesto, že jsme opustili trh malých domácích tiskáren. Pro rok 2013 chystáme například rozšíření sítě certifikovaných partnerů či posílení aktivit spojených s podporou prodeje dokumentových řešení,“ řekl Tomáš Holubec.

Nový ředitel nepřímého prodeje, Tomáš Holubec, nastoupil do Konica Minolta v roce 2006. Od té doby působil na různých manažerských pozicích v rámci oddělení produkt marketingu. Od roku 2011 zastával funkci manažera v oblasti distribuce a retailu.

Oblast produkčních strojů nově povede Petr Vavřík. „Prodej produkčních strojů vzrostl za posledních pět let o téměř 600 procent. Dokázali jsme ovládnout trh a vybudovat si velký náskok před konkurencí. Letos pro nás bude výzvou zavádění služeb zaměřených na poradenství spojené s efektivním provozem tiskových zařízení ve firmách,“ upřesnil Petr Vavřík.

Petr Vavřík současně zůstává ve funkci ředitele přímého prodeje oblasti západní části Čech (A1), kde působí již od roku 2008. Různé manažerské posty zastával již od roku 1994ve společnostech Procter & Gamble, Kofola a Karlovarská korunní kyselka. Do Konica Minolta nastoupil v roce 2007 na pozici Key Account Manager.

Poslední změnou v rámci organizační struktury Konica Minolta Business Solutions Czech je pozice ředitele přímého prodeje oblasti Morava a Slezsko (A3). V této funkci nyní Michal Vyjídák střídá Milana Kasíka, který je nově zodpovědný za tvorbu obchodní strategie na Slovensku a v Bulharsku. „Jen loni se pro pronájem tiskových řešení a outsourcing doprovodných služeb rozhodlo přes 700 firem a veřejných institucí. Jde o nový trend, který je opakem situace před deseti lety. Pro nás je výhodou, že komukoli dokážeme zajistit financování a dodat vše od strojů přes zaměstnance,“ vysvětlil Michal Vyjídák.

Michal Vyjídák zahájil svou kariéru v roce 1993 ve společnosti DAE jako referent zahraničního obchodu. Od roku 1999 působil pět let jako obchodní zástupce ve společnosti Berner. V roce 2004 nastoupil do Konica Minolta na pozici konzultanta pro oblast optimalizace tiskového prostředí.

Dalšími vrcholovými manažery českého zastoupení Konica Minolta, kteří nově zastávají i vedoucí funkce na Slovensku a v Bulharsku, jsou Jiří Jelínek, ředitel produkt marketingu a Lubomír Boubelík, který je zodpovědný za oblast zákaznických služeb včetně logistiky.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc.

Konica Minolta je zastoupena v 64 zemích celého světa. Zaměstnává celkem 35 600 zaměstnanců a její výrobky a služby můžete najít na 14 000 obchodních a servisních místech. Centrálu má v Tokiu, evropská centrála sídlí v Hannoveru a americká v Ramsey (New York). Rychlý vývoj všech technologií zajišťuje více než 26 vývojových a technických center.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. V roce 2005 a 2010 bylo české zastoupení společnosti Konica Minolta vyhlášeno nejlepším zastoupením v evropském regionu, a to především díky kvalitě zákaznických služeb. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2012 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem přes 56 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (43,6 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (35,4 %). Více informací na www.konicaminolta.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3