Společnost BenQ, lídra na světovém trhu DLP projektorů a výrobce monitorů, TV a digitálních fotoaparátů s integrovanými technologiemi, nově od 1. července 2013 zastupuje PR agentura Grunex.
Společnost BenQ prohlubuje spolupráci s agenturou Grunex, se kterou dříve spolupracovala na marketingových kampaních a akcích pro koncové uživatele. Agentura Grunex se dosud specializovala zejména na marketingové kampaně pro řadu nadnárodních společností a díky znalosti místního trhu a místních médií je pro BenQ logickým propojením marketingových a PR činností. Vznikla v roce 2008 a kromě provozování stejnojmenného herního portálu pořádá také množství počítačových turnajů. Mezi ty nejznámější patří soutěž BenQ Grunex Challenge, jejíž finále minulý rok proběhlo na pražském holešovickém Výstavišti, nebo pořádání lokální kvalifikace na mistrovství světa v PC hrách.
„Od spolupráce s Grunexem si slibujeme lepší spojení marketingových a PR aktivit a zejména další posilování spolupráce s médii,“ říká Matúš Výbošťok, Country Manager společnosti BenQ pro Česko a Slovensko. Na lepší synchronizaci naráží také Martin Liberský, ředitel agentury Grunex: „Nové PR zastoupení společnosti BenQ vhodně zapadá do našeho portfolia stávajících služeb a díky propojení marketingových a PR kampaní budeme schopni vymýšlet zajímavější a netradiční projekty na podporu značky BenQ.“
S rozšířením PR činností agentura Grunex posílila také personálně. Nad rámec svých dosavadních činností pro další IT společnosti/PR agentury bude novým mediálním konzultantem pro BenQ Václav Kotyk, který se v této oblasti pohybuje více než 16 let.
(tz)