S nárůstem hrubého obratu o 6,8 procent na 2,08 miliardy korun (2012: 1,95 miliard korun) udržela společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. růstový kurz také v roce 2013. Prostřednictvím své obchodní sítě prodala zákazníkům v minulém roce okolo 3,49 milionů párů obuvi, což představuje nárůst o 210.000 párů či o 6 procent oproti předcházejícímu roku.
„Těší nás, že se společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o. podařilo v roce 2013 ještě více upevnit její pozici v oblasti maloobchodu s obuví v České republice,“ komentuje hospodářské výsledky jednatel firmy Karel Madzia. Podnik, který je od roku 2011 lídrem na maloobchodním trhu s obuví v České republice, má v celé zemi 100 poboček (2012: 94) a zaměstnává 694 lidí (2012: 667).
V roce 2013 – deset let po otevření prvního obchodu v Česku – navýšil DEICHMANN počet svých tuzemských poboček na rovnou stovku. Letos plánuje otevření dalších sedmi prodejen. „Jsme přesvědčeni, že se investice do budování obchodů vyplatily,“ objasňuje Karel Madzia. „Dobrý obrat
v kamenných prodejnách nás také utvrdil v názoru, že musíme co nejdříve rozšířit své služby.“
Od března 2014 tak mohou zákazníci podrobně zkoumat nabídku značky DEICHMANN také online. To znamená, že kromě obvyklé otevírací doby kamenných obchodů mají možnost vybírat z kompletní produktové palety pro dámy, pány i děti online z pohodlí svého domova, a to 24 h denně po sedm dní v týdnu. „Online nakupování přináší zákazníkovi například tu výhodu, že si může prostřednictvím internetového obchodu objednat obuv, která je v prodejně v požadované velikosti vyprodána,” říká Madzia. Kurýr pak doručí objednané zboží zdarma na uvedenou adresu. Pokud by obuv zákazníkovi nevyhovovala, může ji buď odeslat zpět, nebo bezplatně vrátit v obchodě.
Ocenění „Štika českého byznysu“
V říjnu 2013 obsadila společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. první místo v soutěži „Štika českého byznysu“ v kategoriích „Národní vítěz“ a „Vítěz Jihomoravského kraje“. Žebříček porovnává české podniky podle jejich hospodářských výsledků, ekonomické situace a rozvojového potenciálu.
„Protože milujeme obuv“ – DEICHMANN-OBUV odstartoval sezonu s novou marketingovou kampaní
Společnost DEICHMANN SE startuje do sezony Jaro / Léto 2014 s novou marketingovou kampaní. Ústředním komunikačním bodem kampaně, v níž chce největší evropský maloobchodník s obuví ještě více vyzdvihnout své kompetence v oblasti módy, je samotná značka DEICHMANN. Kampaň proběhne také v České republice, stejně jako ve všech ostatních zemích, v nichž působí společnosti patřící ke skupině DEICHMANN. „Naše reklama byla vždycky zaměřená především na oslovování různých cílových skupin“, říká Radovan Fojt, vedoucí oddělení marketingu pro ČR a SR. „Právě nyní je nejvhodnější odstartovat zastřešující kampaň, která by upoutala pozornost na značku DEICHMANN a vycházela přímo z DNA této naší značky,“ doplňuje.
Marketingovou strategii komunikující střešní značku nasadí DEICHMANN v České republice v rámci kampaně 360 stupňů formou televizních spotů (25 vteřinových), tištěných letáků a prospektů. K vidění bude navíc široká online kampaň s novými akcemi a speciálními spoty, včetně kampaně na Facebooku a zároveň na prodejnách, kde hlavní složku vytvoří nové slogany a reklamní poutače ve výlohách.
Skupina DEICHMANN dále roste
DEICHMANN-OBUV s.r.o. Česká republika patří ke skupině DEICHMANN se sídlem v německém Essenu. Rodinná firma DEICHMANN je největším maloobchodníkem s obuví v Evropě. V roce 2013 oslavila své 100. narozeniny. Společnost DEICHMANN SE je zastoupena ve 22 evropských zemích a v USA. Celkový obrat skupiny činí 4,6 miliardy eur (netto 4,0 miliardy eur).
(tz)