INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 

Společnost ARMEX ENERGY, která patří k předním alternativním dodavatelům elektřiny a zemního plynu, v loňském roce zdvojnásobila počet zákazníků na 27.000. Tržby společnosti za prodej elektřiny a zemního plynu pak loni vzrostly na 1,5 miliardy korun ze 670 milionů v roce 2012.

„Za významný růst v loňském roce jednoznačně vděčíme našemu přístupu k zákazníkům. Neúčtujeme žádné skryté poplatky a nevyužíváme podomní prodejce. Rozhodli jsme se jít cestou postupného budování vlastních nebo partnerských kamenných poboček. Na to evidentně zákazníci reagují. Díky tomu jsme se zařadili mezi nejrychleji rostoucí alternativní dodavatele energií,“ řekl ředitel ARMEX ENERGY Jan Nesměrák.

Získávání nových zákazníků je přitom podle Nesměráka stále těžší. „Čím dál více lidí uzavírá smlouvy na delší období a jsou tak vázáni u stávajících dodavatelů. Přesto se nám loni dařilo velké množství nových zákazníků získat,“ uvedl.

Firma v loňském roce otevřela pět kamenných poboček, v Děčíně, Liberci, Litoměřicích, Náchodě a Teplicích. „Pobočky fungují jako hlavní kontaktní místo, kam naše zákazníky zveme. Nepoužíváme door to door prodejce. Snažíme se od začátku nastavit férový vztah, což se nám vyplácí,“ doplnil Jan Nesměrák.

V budování kontaktních míst bude ARMEX ENERGY pokračovat i letos. Na konci dubna otevřela firma pobočky v Rumburku a Trutnově. „Letos chceme otevřít nejméně šest nových poboček napříč Českou republikou,“ dodal ředitel ARMEX ENERGY.  

ARMEX ENERGY v současné době dodává elektřinu a zemní plyn téměř 30.000 zákazníků, z čehož zhruba 70 procent tvoří domácnosti. Další významnou skupinu tvoří firemní klienti. Letos plánuje získat další tisíce nových zákazníků. Firma působí na energetickém trhu od roku 2006 a je součástí skupiny ARMEX, jejíž celkový obrat přesahuje 10 miliard korun.


Společnost ARMEX ENERGY, a.s. působí na českém energetickém trhu od roku 2006 a patří k středně velkým dodavatelům energií. Elektřinu a zemní plyn dodává domácnostem, firmám, městům a obcím, ale i neziskovým organizacím. V současné době firma obhospodařuje téměř 30.000 zákazníků, přičemž roční tržby se pohybují nad hranicí jedné miliardy korun. ARMEX ENERGY, a.s. si zakládá především na férovém jednání vůči zákazníkům, otevřené komunikaci s nimi a stabilitě obchodního vztahu po celou dobu jeho trvání.

ARMEX ENERGY, a.s. je součástí skupiny ARMEX, která vznikla již v roce 1991. Skupina se vedle obchodování s energiemi zabývá také dodávkami průmyslových armatur, obchodem s ropnými produkty či provozováním čerpacích stanic.  Celkový obrat skupiny se pohybuje v řádu 10 miliard korun. Celková aktiva skupiny přesahují miliardu korun. 

(tz)

 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3