Značka Kores získala ocenění Czech Superbrands Award 2014, které v daném regionu získávají nejlepší značky na základě preference zákazníků a hodnocení odborné poroty. „Ocenění Czech Superbrands Award je pro nás důkazem pozitivní zpětné vazby od zákazníků i odborné veřejnosti a silného povědomí o značce Kores. Velmi si jej proto vážíme a je pro nás povzbuzením do další práce,“ říká Ing. Jana Hubálková, Sales and Marketing Director, Kores Praha.
Ocenění Superbrands
Tento program vznikl před téměř 20 lety ve Velké Británii s cílem uvést do středu pozornosti mimořádně silné značky a prezentovat příklady hodné následování pro účastníky trhu, kteří by se rádi rozvíjeli a inspirovali se od těch nejlepších. Projekt si získal celosvětovou prestiž a dnes je cena Superbrands Award uznávána jako speciální ocenění v 88 zemích na pěti kontinentech.
Značky jsou na toto ocenění nominovány na základě obchodních výsledků a firmy tedy nemohou o nominaci žádat. O udělení Superbrands Award rozhoduje expertní skupina Brand Council na základě průzkumu, prováděného renomovanou agenturou GfK. Brand Council je tvořen předními experty v oboru marketingu a komunikace, kteří mají s prací se značkami dlouholeté zkušenosti. Více informací o programu Superbrands: www.czechsuperbrands.com
(tz)