INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

HBR 7843Navzdory stagnujícímu pojistnému trhu dosáhla finanční skupina AXA v roce 2013 v České republice a na Slovensku velmi dobrých výsledků. Vykázala provozní zisk 228 milionů korun a celkové předepsané pojistné ve výši 16,1 miliardy korun. Těchto výsledků dosáhla díky zaměření na zákazníka a kvalitu prodeje i každoročnímu 10% snižování nákladů od roku 2011.

Foto z tiskové konference v Praze

Zároveň AXA v roce 2013 investovala 295 milionů korun do obchodního růstu a projektů pro rozvoj. V ČR a SR nabízí AXA produkty životního i neživotního pojištění, investování a spoření na stáří. Má více než 1,4 milionu klientů, 600 zaměstnanců a spravuje aktiva ve výši přes 97 miliard korun.

„Výsledky za rok 2013 jsou pro nás velkým krokem vpřed a pozitivním důkazem našeho zaměření na zákazníky a kvalitu. I přes značné investice do vývoje a růstu se nám podařilo dosáhnout provozního zisku 228 mil. Kč, což představuje skvělou pozici pro naši budoucnost,“ uvedl Martin Vogl, generální ředitel finanční skupiny AXA pro Českou republiku a Slovensko.

AXA životní pojišťovna, a.s.

AXA životní pojišťovna si drží na trhu stabilní pozici s 13 miliardami korun pod správou a více než 281 tisíci smluv. V roce 2013 zvýšila tržby o 39 % na 4,3 mld. Kč, což přineslo růst čistého hospodářského výsledku o 38 % na 242 mil. Kč. Dosáhla toho díky produktovým inovacím (vylepšení investičního životního pojištění Kumulativ Life, úrazové a zdravotní pojištění Symphony/ActiveLife
a jednorázové pojištění Balance Life) i profitabilnímu složení produktů
a optimalizaci nákladů. Pojistná ochrana (krytí rizika), důležitá součást profitabilního mixu produktů, narostla o 58 % v hrubém předepsaném pojistném na 249 mil. Kč.

AXA pojišťovna, a.s.

AXA pojišťovna a.s. vstoupila na trh v roce 2008 a nabízí pojištění majetku (budovy, domácnosti) a pojištění aut (povinné ručení, havarijní pojištění)
s širokým sortimentem připojištění a asistenčních služeb. Hrubé předepsané pojistné dosáhlo cca 1 mld. Kč a portfolio pojistných smluv pak počtu téměř 509 tisíc.

AXA penzijní společnost, a.s.

AXA penzijní společnost potvrdila svou významnou pozici na českém trhu penzijního pojištění a umístila se na třetím místě z pohledu spravovaných aktiv. Spravovaná aktiva dosáhla částky 33,4 mld. Kč, což představuje tržní podíl ve výši 11,9 %. Společnost má více než 417 000 klientů. Jednou z priorit společnosti je spolupráce se zaměstnavateli, kteří svým zaměstnancům přispívají na penzijní spoření. Celkový počet pojistných smluv s příspěvky zaměstnavatelů ke konci roku 2013 byl 110 tisíc. Transformovaný fond penzijní společnosti AXA dosáhl v roce 2013 dobrých výsledků, zisk 728 mil. Kč, což představuje výnos 2,29 %, tj. nejvyšší na trhu.

AXA investiční společnost, a.s.

AXA investiční společnost vstoupila na trh v roce 2007 a ke konci roku 2013 měla více než 94 000 klientů. Pokud jde o retailovou klientelu, společnost spravuje aktiva v hodnotě 3,7 mld. Kč. Klienti mohou investovat do 10 podílových fondů,
z nichž tři jsou „zastřešující“ fondy, které klientům umožňují investice do 1 100 nejlepších fondů spravovaných společností AXA.

AXA d.s.s., a.s. (druhý pilíř)

AXA d.s.s., a.s. (2 pilíř) se umístila v roce 2013 na druhém místě na trhu penzijního důchodového spoření s 26,1% podílem a udržuje si stabilní pozici jedné z největších penzijních společností na Slovensku. I přes legislativní změny, které způsobily výrazný pokles příspěvků klientů, aktiva ve správě vzrostla o 13 % oproti loňskému roku, celkem na přibližně 41 mld. Kč. Poskytuje služby více než 359 tisícům klientů.

AXA d.d.s., a.s. (třetí pilíř)

AXA d.d.s., a.s. (3. pilíř) dosáhla v roce 2013 podílu ve výši 12,5 % na trhu penzijního spoření. Objem spravovaných aktiv se zvýšil o 13 % na přibližně 4,6 mld. Kč. Společnost má více než 126 tisíc klientů

AXA Group

Skupina AXA je celosvětovým leaderem v oblasti finančního zabezpečení. Podnikání společností AXA je geograficky diverzifikováno; zaměřuje se na Evropu, Severní Ameriku
a Dálný východ. Celosvětově má AXA 102 milionů klientů v 57 zemích, 160 tisíc zaměstnanců a její celkový příjem za rok 2012 přesáhl 90 miliard eur.

AXA a společenská odpovědnost

Skupina AXA se hlásí ke společenské odpovědnosti. Jejími prioritami jsou spolupráce s komunitami, podpora finanční gramotnosti a ohleduplný přístup k životnímu prostředí. V České republice již osmým rokem finančně podporuje projekt Světluška, který pomáhá nevidomým na jejich cestě k samostatnosti. Světlušce pomáhají také zaměstnanci AXA dobrovolnickou prací či pravidelným přispíváním do zářijové sbírky. Od roku 2007 je AXA generálním partnerem projektu Nadace Partnerství „Na zelenou“, který je zaměřen na zvýšení bezpečnosti dětí při cestách do školy a zároveň je motivuje k dojíždění na kole či k docházení do školy pěšky. Od roku 2011 je AXA generálním partnerem školního informačního kanálu ŠIK, jehož prostřednictvím podporuje finanční gramotnost u žáků základních a středních škol.

AXA ASSISTANCE v České republice

AXA ASSISTANCE zahájila svou činnost v České republice v roce 1998 jako poskytovatel asistenčních služeb pro korporátní klientelu. Nyní nabízí své služby jak firemním zákazníkům, tak i jednotlivcům. Klienty AXA ASSISTANCE jsou zejména pojišťovny, banky, cestovní kanceláře, hotelové řetězce, výrobci a prodejci automobilů, dopravci, distributoři energií, atd. AXA ASSISTANCE poskytuje cestovní pojištění a s ním spojené asistenční služby, právní ochranu a poradenství, asistenční služby pro vozidla, domácnosti či zdravotní asistenci a rovněž moderní produkty na míru, zejména z oblasti lifestyle a concierge služeb pro VIP klienty.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3