INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Nesmerak 1Společnost ARMEX ENERGY se v loňském roce vyhoupla mezi významné hráče na českém energetickém trhu. Jako alternativní dodavatel elektřiny a zemního plynu loni téměř zdvojnásobila počet zákazníků až k 30 000. Tím se zařadila na špici mezi dodavateli s největším přírůstkem zákazníků. Pozoruhodné je, že to vše se firmě s téměř desetiletou tradicí podařilo bez využití podomních prodejců. O tom, co bylo hlavní na této cestě k úspěchu ARMEX ENERGY, a o dalších plánech, jsme hovořili s ředitelem společnosti Janem Nesměrákem.

ARMEX ENERGY působí na energetickém trhu od roku 2006. Přesto je o vás více slyšet až nyní...

Zpočátku jsme se více soustředili na dodávky energií firmám a podnikatelům. Postupně, kdy mohly měnit svého dodavatele elektřiny a zemního plynu také domácnosti, jsme obrátili pozornost ina ně. S tím je pak spojena nutnost být „více vidět“.

Jak se v současné době díváte na trh s energiemi v České republice? Je zde stále možnost pro růst?

Z větší části je energetický trh stabilizovaný. Určitě už nedochází k masivním přestupům zákazníků mezi dodavateli. Většina jich podepisuje smlouvy na delší období. Stále však existuje možnost prosadit se. My se snažíme především o to, abychom se zákazníky jednali férově a otevřeně, bez jakýchkoli skrytých poplatků či nemilých překvapení. Pro takové firmy zde určitě dlouhodobě šance je.

Jak hodnotíte loňský rok z pohledu vaší firmy?

Loňský rok byl pro ARMEX ENERGY určitým způsobem zlomový. Podařilo se nám zdvojnásobit počet zákazníků až na 27 000. Tržby společnosti překročily magickou miliardu korun. Dostali jsme se mezi dodavatele, kteří již mají určitou sílu.

Většina alternativních dodavatelů ale spíše „paběrkovala“. Čím si vysvětlujete váš úspěch?

Vyplatil se nám určitě přístup k zákazníkům. Především domácnosti kvitují to, že nevyužíváme podomní prodejce. My se, na rozdíl od konkurence, snažíme přiblížit ke klientele prostřednictvím našich zákaznických center. V loňském roce jsme jich vybudovali pět. Letos jsme otevřeli další dvě a do konce roku jich budeme mít celkem jedenáct. Nepokoušíme se naše potenciální zákazníky nikam tlačit, chceme od začátku nastavit férový a otevřený vztah.

Dodávky energií podnikatelům stály na vašem začátku, zajímají vás stále?

Ano, určitě. Firmy a podniky tvoří zhruba 30 procent počtu našich zákazníků. V množství odebrané energie je to ale o mnoho více. Snažíme se k firemním zákazníkům přistupovat individuálně tak, abychom co nejvíce vyhověli konkrétním požadavkům. Poskytujeme také poradenství. Naši odborníci dokáží posoudit, zda jsou správně nastavené odběrové tarify, a případně navrhnout výhodnější.

Jaké jsou plány na letošní rok?

Přestože tím, jak vstupují další dodavatelé na trh, je konkurence stále větší. Přesto chceme i v letošním roce získat několik tisíc nových zákazníků. Budeme pokračovat v budování zákaznických center a posilování pozice férového dodavatele s výhodnými cenami.

(red)

 

ARMEX ENERGY

ARMEX ENERGY v současné době dodává elektřinu a zemní plyn téměř 30.000 zákazníků, z čehož zhruba 70 procent tvoří domácnosti. Letos plánuje získat další tisíce nových zákazníků. Firma působí na energetickém trhu od roku 2006 a je součástí skupiny ARMEX, jejíž celkový obrat přesahuje 10 miliard korun. ARMEX HOLDING působí na trhu od roku 1991 a zabývá se také obchodem s chemickými a ropnými látkami nebo dodávkami armatur. Působí na českém, slovenském a bulharském trhu.

 

text k foto:

Ing. Jan Nesměrák působí ve společnosti ARMEX ENERGY sedm let, ředitelem společnosti je více než tři roky 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3